مربی تیم ملی اسکیت هاکی:

هدف نهایی ما ایستادن بر قله اسکیت هاکی آسیاست

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۳:۴۷
کد خبر: ۲۰۱۱۲۱
مربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران با اشاره به شانزدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا گفت: به دنبال آن هستیم تا بر سکوی نخست این رقابتها تکیه بزنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مازیار قربانی در حاشیه اردوی این تیم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی به وجود آمد در نخستین گام سعی کردیم از تمامی ظرفیت های موجود در سطح کشور استفاده کنیم و به همین منظور در این اردو از نفرات مستعد از استانهای مختلف دعوت کردیم تا بهترین تیم آماده حضور در رقابت های آسیایی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نفراتی که در این اردوها حاضر هستند از انگیزه بالایی برخوردارند و هدف ما نیز انتخاب برترین هاست، روز پنجشنبه 12 تیرماه 35 ورزشکار و روز جمعه 13 این ماه 40نفر را مورد ارزیابی قراردادیم که پس از جمع بندی نهایی، اسامی افراد حاضر در مرحله سوم اعلام خواهد شد.

قربانی تاکید کرد: آنچه در این مدت می توان مطرح کرد این است که نفرات در سطح قابل قبولی هستند اما در کار تیمی به هماهنگی لازم نرسیده اند و قصد داریم در زمان پیش رو بر روی این مهم بیشتر کار کنیم تا انسجام تیمی خود را به دست آوریم.

مربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران گفت: هفته آینده اردوی سوم خود را آغاز خواهیم کرد و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم. کادر فنی در این مدت باید بر روی آمادگی جسمانی نفرات بیستر کار کند چراکه برخی از بازیکنان بعد از پایان لیگ که اواخر سال گذشته بود تا امروز آنطور که باید تمرینات خود را دنبال نکرده اند و اگر می خواهند در اردوی سوم یا در ترکیب تیم ملی باشند باید خود را به شرایط ایده آل برسانند، اما تیم ملی نقاط قوت بسیاری هم دارد که از آن جمله می توان مهارت بسیار بالای ورزشکاران و شوت های دقیق و قدرتی آنان را ذکر کرد.

وی درخصوص تیم های مدعی شانزدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا که از 28 شهریور تا 7 مهر در شهر هاینینگ چین برگزار می شود گفت: تیم های چین، ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، ماکائو، هنگ کنگ و حتی هند می توانند در این رقابت ها حریفان سختی باشند اما همانطور که گفتم هدف ما در گام نخست حفظ جایگاه سومی تیم ملی ایران و هدف نهایی ارتقای این جایگاه است و امیدواریم با تلاش گروهی بتوانیم بهترین نتیجه که همان کسب مقام نخست است را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز