اردوی شناگران تیم ملی در مجارستان

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۹:۲۶
کد خبر: ۲۰۱۱۲۵
تیم ملی شنا ایران به منظور برپایی اردو و مسابقه تدارکاتی به مجارستان پرواز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی شنا کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون 2014 آماده می کند در ادامه برنامه آماده سازی خود به شهر دپرسن مجارستان اعزام شد.

شناگران ملی پوش ایران در راستای برنامه ریزی کمیته فنی فدراسیون شنا به مدت دو هفته در مجارستان به مرور تکنیک ها و بررسی نقاط ضعف و قوت خود می پردازند.

حضور در مسابقات بین المللی دپرسن نیز از برنامه های تیم اعزامی ایران به این اردو تدارکاتی است.

طبق برنامه، شناگران ملی پوش ایران تا روز 16 جولای (25 تیر) در کمپ تمرینی به سر می برند و از همان تاریخ تا روز پایانی اردو (28 تیر) در مسابقات بین المللی دپرسن حاضر می شوند.

فرشاد کرمی رئیس کمیته فنی شنا در رابطه با این اردو عنوان کرد: شناگران ایران از 5 فروردین امسال به طور مداوم و با فاصله های استراحت اندک در اردوهای تدارکاتی حاضر هستند. در حال حاضر نیز در بالاترین پیک تمرینی خود به سر می برند و سختی تمرینات چند برابر شده است. حضور در اردوی خارج از کشور برای تغییر محیط و روحیه ورزشکاران بسیار ضروری بود.

وی همچنین با اشاره به مسابقه بین المللی دپرسن گفت: این مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردار است و شناگران ایران با شرکت در این مسابقات می توانند علاوه بر حضور در شرایط مسابقه بین المللی نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و به ارزیابی بهتری از شرایط خود دست یابند.

آرشام میرزایی، افشین عسگری، امیرمحمد شجاعی فر، جمال چاووشی فر، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد هفت شناگر اعزامی ایران به اردوی آماده سازی مجارستان هستند. خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا ایران نیز بر تمرین شناگران در این اردو نظارت می کند.

اردوی تمرینی و مسابقات بین المللی شنا مجارستان تا 28 تیر در شهر دپرسن این کشور ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز