رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی ۲۰۱۴ جهان

هشتمی ایران در اولین حضور جهانی

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۱۰۰
هشتمی ایران در اولین حضور جهانی
تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در اولین حضور خود در مسابقات جهانی به مقام هشتم دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آخرین دیدار تیم ایران، ملی پوشان کشورمان مقابل نمایندگان انگلستان به میدان رفتند و در پایان با نتیجه 77 بر 65 این مسابقه را واگذار کردند.

بدین ترتیب پرونده حضور تیم ملی ایران در رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر کره جنوبی، با کسب عنوان هشتم بسته شد.

پس از این دیدار تیم های ایتالیا و کره جنوبی نیز برای کسب عنوان پنجم به مصاف هم می روند و دیدارهای نیمه نهایی نیز بین تیم های ترکیه – استرالیا و آمریکا – اسپانیا برگزار می شود تا تکلیف فینالیست های این دور از مسابقات مشخص شود.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات مقابل تیم های اسپانیا و هلند مغلوب شد و مقابل ژاپن به پیروزی دست یافت که با کسب این پیروزی به دور بعد صعود کرد.

در دور دوم نیز تیم ایران مقابل انگلستان و کره جنوبی، مغلوب شد و برابر آرژانتین به پیروزی رسید و در آخرین دیدار دور دوم ، از تیم میزبان، کره جنوبی شکست خورد و در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گرفت.

در مرحله پلی آف ایران برابر تیم اول گروه دوم، آمریکا، به میدان رفت و با پذیرش شکست، از راه یابی به مرحله نیمه نهایی، بازماند و در آخرین دیدار، مقابل انگلستان به میدان رفت.

پس از ایران، به ترتیب تیم های ژاپن، کلمبیا، آلمان، آرژانتین، سوئد ، مکزیک،هلند و الجزایر عناوین نهم تا شانزدهم این مسابقات را بدست آوردند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از 14 تیر در شهر اینچئون و با حضور 16 تیم آغاز شده و 23 تیر ماه با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی، به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز