به منظور بررسی قوانین داوری

مقصدلو با رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا دیدار کرد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۳۳۲۹
مقصدلو با رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا دیدار کرد
رئیس فدراسیون کبدی کشورمان با پوما پوتی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص مسائل روز داوری رشته کبدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا مقصودلو در حاشیه سفر تدارکاتی تیم ملی کبدی بانوان ایران به کشور تایلند ظهر امروز به وقت محلی با پوما پوتی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص مسائل روز رشته کبدی و قوانین جدید این رشته دیدار و گفتگو کرد.
 
این دیدار که در شهر کراپی تایلند برگزار شد هر دو مقام مسئول در کنفدراسیون کبدی آسیا در رابطه با تعداد داورانی که باید در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی قضاوت کنند بحث و گفتگو کردند، از دیگر موضوعات مهمی که در جلسه امروز مطرح شد قضاوت عادلانه از سوی داوران در هر دو بخش آقایان و بانوان بود و همچنین نظارت بیشتر و دقیق تر کمیته دواران برعملکرد داوران حاضر در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی می توان به آن اشاره کرد که مورد استقبال پوما پوتی تایلندی هم قرار گرفت.
 
برگزاری کلاس های توجیهی پیش از مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی از دیگر مواردی بود که در جلسه امروزمطرح و مقرر شد تا در اجلاس سالانه کنفدراسیون کبدی آسیا که قبل آغاز بازی ها برگزار می شود مطرح شود و در صورتی که مورد تائید اعضاء قرار گرفت شرایط برگزاری کارگاه های توجیهی برای داوران اعزامی به این مسابقات فراهم شود.

پس از پایان جلسه فوق محمد رضا مقصودلو رئیس کبدی ایران به همراه مقامات تایلندی از امکانات رشته کبدی در شهر کراپی بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز