توردوفرانس از شبکه ورزش

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۹۰۷
توردوفرانس از شبکه ورزش
به سرویس ورزشی برنا مسابقات دو چرخه سواری تور فرانسه به شکل توردو فرانس به شکل زنده از شبكه ورزش سیما پخش می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات دو چرخه سواری تور فرانسه به شکل توردو فرانس به شکل زنده از شبكه ورزش سیما پخش می شود.

هر ساله رقابت‏‌های متعدد دوچرخه‎‏سواری در سراسر دنیا برگزار می‏‌شود كه توردوفرانس به معنای تور فرانسه معتبرترین آن‌ها محسوب شده و برترین دوچرخه‏ سواران جهان برای شركت در آن و تلاش برای قهرمانی در این رویداد تلاشی دیدنی و جذاب را در جاده‌‏ها و خیابان‌‏های فرانسه از خود به نمایش می‏‌گذارند كه این تلاش باعث می‌‏شود در بسیاری از اوقات، پیش از طی مسیر فالویونه - شانزه لیزه به عنوان بیست و یكمین و آخرین مرحله این رقابت سنگین، لباس طلایی بر تن قهرمان پوشیده و تاج قهرمانی برای وی كنار گذاشته شود.

این رقابت‏‌ها كه معمولا 23 روز به طول می انجامد، به مراحل روزانه مختلفی تقسیم می شود كه زمان شخصی هر دوچرخه سوار در هر مرحله محاسبه شده و جمع زده می شود تا برنده نهایی در پایان مسابقه به عنوان كسی كه كمترین زمان را در مجموع داشته است شناخته شده و پیراهن طلایی را به خود اختصاص دهد و بر این اساس حتی ممكن است ورزشكاری در این تور بدون اینكه در هیچ مرحله ای به مقام قهرمانی برسد، در نهایت به عنوان قهرمان تور انتخاب شود.

شبکه ورزش در راستای پوشش مسابقات جذاب و زنده روز دنیا این مسابقات جذاب و هیجان انگیز دوچرخه سواری را به شکل زنده پوشش خواهد داد.

نظر شما