هفته تربیت بدنی؛ ورزش، نام آوران و قهرمانان

شادی: با کمبود پیست و قایق مواجه هستیم

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۳:۴۵
کد خبر: ۲۳۰۱۷۵
شادی: با کمبود پیست و قایق مواجه هستیم
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: برای رسیدن به خط پایان کار دشواری داشتم و خوشحالم که توانستم نتیجه زحمات و تمریناتم را بگیرم.

محسن شادی نتیجه زحمات خود را در بازیهای آسیایی اینچئون گرفت و توانست باز هم مدال طلای خودش را تکرار کند.

ورزشکار روئینگ کشورمان درباره بازیهای آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: مسابقات بازی های آسیایی از سطح بالایی برخوردار بود. کشورهای آسیایی با قدرت تمام در این مسابقات حاضر شده بودند و من برای کسب مدال طلا کار سختی داشتم. بعد از اردویی که به همراه مربی چینی در چین برگزار کردم به حداکثر آمادگی رسیدم و با این که رقبای سرسختی داشتم توانستم مدال طلا را کسب کنم.

او ادامه داد: من در بازی های آسیایی سال 2010 در بخش سبک وزن بودم و به راحتی و با فاصله نسبت به رقبایم توانستم به خط پایان برسم اما در اینچئون در سنگین وزن شرکت کردم و رقبای سرسخت هندی و کره ای داشتم. من برای رسیدن به خط پایان کار دشواری داشتم و خوشحالم که توانستم نتیجه زحمات و تمریناتم را بگیرم.

شادی درباره دشواری مسابقه اش در بازیهای آسیایی گفت: فشار زیادی به من وارد شد چون رقابت سختی داشتم به همین دلیل بلافاصله بعد از پایان بازی نتوانستم در مراسم اهدای مدال شرکت کنم. در انتهای بازی رقیب کره ای به من نزدیک شد و با توجه به این که بدنم خالی کرده بود فشار زیادی را تحمل کردم.

وی درباره اردوی مفیدی که در چین داشته بیان کرد: من در مسابقات قبلی بازیهای آسیایی با مربی چینی کار کرده بودم و به همین دلیل توانستم نتیجه خوبی بگیرم و راحت مدال طلا کسب کنم. قبل از المپیک به دلیل تغییراتی که در فدراسیون قایقرانی پیش آمد مربی چینی رفت و می دانستم که نمی توانم با مربی ایرانی مدال طلای اینچئون را کسب کنم. وقتی کمبود پیست و قایق داریم اگر مربی خارجی هم نداشته باشیم کارمان دشوارتر می شود.

او گفت: دو سال اخیر به دلیل مشکلاتی که داشتم و نبود مربی خارجی نتوانستم نتایج خوبی کسب کنم و طلای قهرمانی آسیا را به دست آورم. همین موضوع برایم تجربه شد که به مربی خارجی نیاز دارم چون رشته ما جدید است و سطح مربی ایرانی آنقدر بالا نیست که بتواند به من کمک کند. رشته روئینگ فنون و تنظیمات قایقی دارد که مربیان ایرانی آموزشی درباره آن ندیده اند.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: فشار زیادی را در ماه های اخیر تحمل کردم دوری از خانواده و تمرینات طاقت فرسا را تحمل کردم چون هدف خاصی داشتم و خوشحالم که نتیجه زحماتم را گرفتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز