امضا تفاهم‌‌نامه فدراسیون تیراندازی ایران و روسیه

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۲۶۱۴
امضا تفاهم‌‌نامه فدراسیون تیراندازی ایران و روسیه
توافق فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و روسیه برای توسعه و همکاری به امضا رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در جریان سفر دکتر سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، به کشور روسیه، ایشان، نشستی با همتای روسی خود ولادیمیر لیسین و الکساندر راتنر دبیر کل کنفدراسیون تیراندازی اروپا داشتند.

که در این دیدار ضمن مطلع شدن از امکانات تیراندازی کشورمان و پیشرفت‌های فدراسیون تیراندازی ایران در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای پیشرفت ورزش تیراندازی تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری موثر ورزشی بین فدراسیون تیراندازی ایران و ‌روسیه‌ جهت استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود منعقد ‌گردید.

گفتنی است، این توافق شامل برگزاری مسابقات دو یا چند جانبه، تبادل مربی، تشویق مربیان و ورزشکاران دو فدراسیون به شرکت در دوره‌های آموزشی در دو کشور است و همچنین در جهت توسعه فناوری‌های مربوط به ورزش تیراندازی و تامین نیاز‌های طرفین به تجهیرات ورزشی که با همکاری و حمایت از یکدیگر در عرصه بین‌المللی باعث کمک به رشد ورزش تیراندازی می‌شود.

لازم به ذکر است، ولادیمر لیسین علاوه بر ریاست فدراسیون تیراندازی روسیه، ریاست کنفدارسیون تیراندازی اروپا و نایب رییسی فدراسیون جهانی را بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز