مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

دوچرخه سواران طلایی به ایران آمدند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۶۲۶۲۱
دوچرخه سواران طلایی به ایران آمدند
احسان خادمی در یک کیلومتر تایم تریل بزرگسالان و محمد گنج خانلو در تایم تریل انفرادی جوانان دو مدال برنز ایران را در این رقابت ها به دست آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی دوچرخه سواری که برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از 15 تا 25 بهمن به شهر ناخن راچشیمای تایلند سفر کرده بود با کسب سه مدال طلا، چهار نقره و دو برنز امروز (یکشنبه) به تهران بازگشت.

مراسم استقبال از دوچرخه سواران کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری و دیگر مسئولان ورزشی حضور داشتند.

کاروان اعزامی ایران در این مسابقات نتایج خوبی به دست آورد و بهنام خلیلی در اسکرچ و حسین عسکری در استقامت و تایم تریل جاده سه مدال طلا کسب کردند.

در این میان حسین عسکری که به تنهایی دو طلای کشورمان را از آن خود کرد موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 ریو برزیل نیز شد.

محمد گنج خانلو در دور امتیازی جوانان، امیر زرگری و آروین معظمی گودرزی در مدیسون ( دونفره )، محمد اسماعیل چایچی در دور امتیازی زیر 23 سال و امیر کلاهدوز در تایم تریل انفرادی زیر 23 سال به مدال نقره دست یافتند.

همچنین احسان خادمی در یک کیلومتر تایم تریل بزرگسالان و محمد گنج خانلو در تایم تریل انفرادی جوانان دو مدال برنز ایران را در این رقابت ها به دست آوردند.

نظر شما