مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر

محجوب صدرنشین شد

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۷:۳۷
کد خبر: ۲۶۲۷۰۰
محجوب صدرنشین شد
در سیزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر، مرتضی محجوب صدرنشین شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در جریان دور پنجم این مسابقات در رشت، مرتضی محجوب با غلبه بر  آرین غلامی با کسب 5/4 امتیاز به تنهایی در صدر این رقابت ها قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده این رقابت ها که با شگفتی نیز همراه بود، واسیلی پاپین استاد بزرگ شطرنج روسیه مغلوب سید خلیل موسوی از ایران شد.

در سایر بازی ها نیز، آذر میرزایوف، استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان و قهرمان دوره گذشته این رقابت ها محمد میران خادمی از ایران را شکست داد، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران نیز برابر هموطنش  بردیا شیخ حسنی به برتری رسید و تارلو کنستانتین استاد بزرگ اکراین مقابل مسعود مصدق پور از ایران به نتیجه تساوی رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان دور پنجم، مرتضی محجوب از ایران با کسب 5/4 امتیاز در صدر قرار دارد، ولادیمیر لازاروف استاد بزرگ شطرنج فرانسه، جاسک استوپا استاد برگ شطرنج لهستان، ایوری چگلادزه از گرجستان به همراه مسعود مصدق پور، مرتضی عسگری، احسان قائم مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، محسن شعرباف، محمدرضا اصغرزاده و سیدخلیل موسوی از ایران با کسب چهار امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

سیزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر از عصر چهارشنبه هفته گذشته با حضور حدود 520 شطرنجباز از ایران و کشورهای آمریکا، فرانسه، هلند، لهستان، لیتوانی، لتونی، اوکراین، روسیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، ازبکستان ، آذربایجان، ترکمنستان، عراق و هندوستان در رشت آغاز شده است.

شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها، به مدت یک هفته در چهار جدول در 9 دور به روش سوییسی در مجموعه ورزشی یادگار امام شهر رشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان، 405 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به شطرنجبازان برتر چهار جدول اهداء می شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز