قهرمان المپیك، مربی تیم ملی سابر ایران شد

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۹۲۳
قهرمان المپیك، مربی تیم ملی سابر ایران شد
قهرمان المپیک و جهان سکان هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طبق هماهنگی انجام شده از سوی مسوولان فدراسیون شمشیربازی قرار است برای نخستین بار سکان هدایت تیم ملی سابر ایران را قهرمان المپیک و جهان به دست گیرد.
 
بر این اساس کرینکوف از اول بهمن ماه امسال تمرینات خود را با ملی پوشان جوان کشورمان آغاز خواهد کرد.
 
پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی در این خصوص اظهار داشت: کرینکوف یکی از پر افتخار ترین شمشیربازان دهه 90 میلادی محسوب می شود، حضور وی در میان ملی پوشان کشورمان می تواند علاوه بر ارتقا سطح فنی بار روانی بسیار مطلوبی را برای آنها به ارمغان آورد این امرد رحالی است که هم اکنون روس ها در فدراسیون جهانی دارای کرسی های بسیار زیادی هستند. حضور وی با توجه به نفوذش در فدراسیون روسیه و فدراسیون جهانی می تواند برای شمشیربازی ایران بسیار مثمر ثمر باشد و عاملی در جهت ارتقا ارتباطمان با دیگر کشورها و فدراسیون جهانی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نتایج کسب سده در پیکار های آسیایی گوانگجولزوم رسیدن به رشد و تعالی را در اجرای سیاست جوانگرایی دانستیم. این گفته به معنای خداحافظی با بزرگسالان نیست بلکه کسانی که دارای قابلیت و توانمندی کمک به تیم ملی را دارند به تیم ملی دعوت خواهند شد. ما در بحث ملی نگاهی کلان خواهیم داشت و افراد مستعد و شمشیربازانی که در حد استاندارد فنی باشند در تمرینات شرکت خواهند کرد.

فخری گفت: نخستین رویدادی که سابریست های جوان ملی پوش ایرانی در پیش دارند مسابقات آسیایی تایلند در اسفند ماه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز