دیدار رییس سازمان تربیت بدنی با رئیس جمهور عراق

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۸۱
دیدار رییس سازمان تربیت بدنی با رئیس جمهور عراق
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در دیدار با جلال طالبانی، رئیس جمهور عراق بر استفاده از توانمندی های موجود برای تحكیم روابط دو كشور تاكید كرد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این دیدار علی سعیدلو كه با دعوت رسمی مسوولان ورزش عراق به این کشور سفر كرده است، به مشترکات و ظرفیت های فراوان ایران و عراق اشاره كرد و گفت: باید از این توانمندی ها برای تعمیق روابط همه جانبه استفاده کنیم.

در این دیدار همچنین رئیس جمهور عراق پس از امضای تفاهمنامه ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: دولت عراق خواستار ارتقاء سطح روابط خود با ایران تا بالاترین حد است.

وی با اشاره به اینكه گسترش روابط همه جانبه با ایران، از جمله سیاست های راهبردی بغداد است، افزود: دولت عراق مصمم است که روابط سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و تجاری خودرا با ایران تا عالی ترین سطح ارتقا دهد.

دراین دیدار طالبانی، تندیس نخل؛ نمادکشور عراق را به عنوان نشان دوستی به سعیدلو اهدا کرد.

همچنین در سفر سعیدلو و هیئت همراه به عراق زورخانه تازه تاسیس بغداد به بهره برداری رسید. برای ساخت این زورخانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

سعیدلو همچنین در سفر چهار روزه خود به عراق، در راستای گسترش ارتباطات ورزشی بیشتر میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، با مسوولان ورزش این كشور به گفت ‌وگو نشست و تفاهمنامه‌هایی را نیز با طرفین عراقی به امضا رساند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی عصر امروز از بغداد به تهران باز می گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز