در پیامی اعلام شد

جایزه ویژه سعیدلو برای پرسپولیس و ملوان

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۷۹
جایزه ویژه سعیدلو برای پرسپولیس و ملوان
سعیدلو در آستانه دیدار برگشت فینال جام حذفی با تاكید بر حفظ اصول بازی جوانمردانه، از اهدای جوایز ویژه سازمان تربیت بدنی به قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی امروز(پنجشنبه) با ارسال پیامی به بازیكنان، مربیان، مدیران، مسئولین و هواداران دو تیم پرسپولیس و ملوان ابراز امیدواری كرد كه در این بازی همه شاهد ارزش‌های اخلاقی و صفات نیك پهلوانی كه شاخص ورزشكاران ایران اسلامی باشند.

سعیدلو همچنین در پیام خود با اشاره به اینكه دو تیم پرسپولیس و ملوان با حضور در این مرحله از مسابقات نشان داده اند كه هردو شایسته عنوان قهرمانی و حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا هستند، تاكید كرد كه هم قهرمان و هم نایب قهرمان مسابقات جام حذفی هدایای ویژه ای از طرف سازمان تربیت بدنی دریافت خواهند كرد.

متن پیام معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به این شرح است:

بسم الله الّرحمن الّرحیم

فصل جاری رقابت‌های فوتبال كشور با مسابقه برگشت مرحله فینال جام حذفی به پایان می رسد؛ پایانی كه ان شاءالله با فخر و سربلندی فوتبال همراه خواهد بود.

دو تیم ریشه دار، پرطرفدار و پرافتخار فوتبال ایران اسلامی فردا در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر انزلی برابر هم قرار می گیرند تا چهره قهرمان جام حذفی فوتبال كشور و یكی از نماینگان ایران در رقابتهای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

بی تردید تیم‌های پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی هر دو شایسته كسب قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان هستند، اما آنچه كه در این بازی مهم‌تر و ارزشمندتر از برد و باخت و قهرمانی است حفظ اخلاق و مرام پهلوانیِ ویژه ورزش و ورزشكار ایرانی است.

امیدوارم كه در مسابقه فردا بازیكنان، مربیان، مدیران، مسئولین و هواداران دو تیم به دور از هیجانات كاذب و زودگذر، بابرگزاری مسابقه ای سرشار از روح پهلوانی وجوانمردی، صفات نیك بزرگرمرد ورزش این سرزمین را كه ورزشگاه محل برگزاریِ مسابقه نام پرصلابت او را بر خود دارد به منصه ظهور بگذارند و روح پهلوان تختی را شاد كنند.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تك تك بازیكنان و دست اندركاران تیم‌های ملوان و پرسپولیس تاكید می كنم كه از نگاه سازمان تربیت بدنی این تیم در قامت قهرمانی و شایسته كسب این عنوان هستند، لذا هر دو تیم؛ هم قهرمان و هم نایب قهرمان از طرف سازمان تربیت بدنی هدایای ویژه ای دریافت خواهند كرد.

انشاء الله كه همواره در پناه خداوند متعال سرافراز و موید باشید.

علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز