موفقیت در فوتبال یعنی رسیدن به جام‌جهانی

وزیر ورزش و جوانان: اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال فردا معرفی می‌شوند

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۰:۵۸
کد خبر: ۷۷۴۱۴
وزیر ورزش و جوانان: اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال فردا معرفی می‌شوند
دکتر محمد عباسی در معرفی اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا فردا خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز صبح در سالن آکادمی ملی المپیک در حالی آغاز شد که دکتر محمد عباسی در خصوص موارد مختلفی صحبت کرد.

وزیر ورزش و جوانان در مجمع گفت: از کفاشیان و سایر اعضای فدراسیون تشکر می کنم که این جلسه را طبق آیین نامه برگزار کردند و خوشحالم از اینکه از نزدیک با روسای هیات ها و اعضای مجمع فوتبال آشنا شدم .

وی اضافه کرد: اساسا تشکیل و انسجام هایی که به منظور اهداف متعدد تهیه می شود باید در جهت رشد و گسترش باشد . با راه اندازی وزارت ورزش و جوانان خیلی از اعضا مطالب مختلفی را مطرح کردند که سختی های خاصی وجود دارد. در امر فوتبال نیز چنین است و باید سایر هیات ها با فدراسیون فوتبال به صورت همدل برای موفقیت این ورزش و حضور پرقدرت در مسابقات جام جهانی تلاش کنیم. ما هدفمان موفقیت در همه رشته های ورزشی است و فقط به فوتبال فکر نمی کنیم؛ اما از یک سو علاقمندان زیادی به سمت این رشته کشیده می شود . بر همین اساس فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این رشته باید سلامت جامعه برای جوانان علاقه مند به این رشته را فراهم کند.

دکتر عباسی در ادامه اظهار داشت: مواضعی که مطرح می شود، باید طبق قانون و مقررات باشد و از توصیه های پیشکسوتان استفاده کرد. از روسای هیات ها تشکر می کنم؛ چرا که برای فرهنگ سازی این رشته در استان های خود تلاش می کند. جهش توجه به زیر ساخت ها در دولت نهم و دهم بسیار عالی بوده و قابل مقایسه نیست. در بعضی از دوره ها افراد تلاش های زیادی کردند، اما در سال‌های اخیر با توجه به استانداردهای جهانی موفق بوده ایم و در پیگیری هایی که انجام شد، قصد داریم تا اماکن ورزشی بسیاری را تجهیز کنیم.

وی در ادامه درخصوص استعدادیابی گفت: جوانان نیروهای انسانی آینده هستند و شهرستان ها متولی این استعدادها. بر همین اساس از مسوولان هیات ها می خواهم که به استعدادهای خود توجه زیادی کنید.

دکتر عباسی در خصوص ورزش قهرمانی و همگانی عنوان کرد: ما چشم امیدمان به قله های ارزشمندی است که توسط ورزشکاران کسب می شود. برای ما خیلی مهم است که تیم های ملی در هر رشته ای موفق باشند. در فوتبال نیز برای ما موفقیت رسیدن به جام جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: از اعضای فدراسیون ، کفاشیان و همکارانشان برای تلاش در تمامی برنامه های این فدراسیون تشکر می کنم؛ چرا که تلاش های خود را برای حضوری موفق در جام جهانی به کار می گیرند.

دکتر عباسی بیان داشت: فعالیت های خوبی در بخش های مختلف جوانان ، نوجوانان، انضباطی ، فوتسال ، فوتبال ، لیگ برتر ، آزادگان ، استیناف ، آموزش ، بین الملل و بانوان شده است که این امر نشان دهنده توجه ویژه مسئولان فدراسیون برای فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب به منظور رشد فوتبال است.

همچنین دکتر عباسی در صحبت های خود از فدراسیون خواست تا کار گروهی را تشکیل دهند که مشکلات و موانعی که بر سر راه موفقیت فوتبال است، از طریق این کار گروه رفع شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان این نشست در جمع خبرنگاران نیز صحبت های دیگری را مطرح کرد. وی درباره معرفی اعضای هیات مدیره دوباشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: اعضای این دو هیات فردا معرفی خواهند شد.

دکتر عباسی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ایجاد تحول در همه بخش های ورزشی و از جمله دو تیم پرسپولیس و استقلال در برنامه های وزارتخانه وجود دارد و فکر می کنم با معرفی اعضای هیات مدیره توقع هواداران نیز برآورده شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات مالی باشگاه ها نیز اظهار داشت: یازده مورد برای تامین منابع مالی فدراسیون ها وجود دارد و امیدواریم رشوه خواری در فوتبال و سایر رشته ها مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشکلات مالی نیز کمتر شود.

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال بیان داشت: به صورت کامل بر ثبت نام کاندیداها نظارت مستقیم دارم؛ زیرا می دانم خیلی ها به این فوتبال امید دارند؛ هدف اصلی نیز ایجاد یک ترکیب قدرتمند در هر فدراسیون است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که "اگر رییس جدید فدراسیون فوتبال قصد ادامه همکاری با کارلوس کی روش را نداشته باشد، وضعیت چطور خواهد بود؟" اظهار داشت: درباره کی روش باید به جمع بندی برسیم و نظر همه پیشکسوتان را لحاظ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز