مربی تیم ملی شیرجه:

نوجوانان ایرانی استعداد خوبی در شیرجه دارند

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۶
نوجوانان ایرانی استعداد خوبی در شیرجه دارند
مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: شیرجه ایران سال گذشته با حضور در مسابقات سطح اول شیرجه دنیا و کسب نتایج خوب نشان داد با کمی تلاش به سطح اول آسیا می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یوری اسیپچوک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حدود یکسال در خدمت ورزش شیرجه ایران بودم و امروز از این موضوع خوشحالم و هر جایی از دنیا که باشم برای شیرجه ایران آرزوی موفقیت دارم.


وی افزود: در یکسال گذشته شیرجه ایران پیشرفت خوبی داشت. تیم ملی شیرجه با دیدگاهی که فدراسیون شنای ایران دارد در یکسال گذشته در مسابقات سطح اول دنیا شرکت داشت و این موضوع با توجه به غیبت طولانی مدت شیرجه ایران در صحنه های جهانی خودش نوعی موفقیت بود.


مربی سابق تیم ملی شیرجه ادامه داد: متاسفانه ملی پوشان شیرجه ایران به خاطر اینکه در چند سال گذشته در مسابقات شرکت نکرده بودند زمان حضور در مسابقات استرس زیادی داشتند که همین موضوع تاثیر زیادی بر نتایج آنها داشت.


وی‌در رابطه با بازیهای آسیایی گوانگجو نیز عنوان کرد: حضور تیم ملی شیرجه ایران پس از چند سال در بازیهای آسیایی که مسابقات شیرجه آن در سطح بالایی برگزار می شود خودش موفقیت است.


اسیپچوک با بیان این مطلب که آینده روشنی در انتظار شیرجه ایران است، گفت: خوشبختانه فدراسیون شنای ایران توجه ویژه ای به شیرجه دارد که این موضوع را می توان از صرف هزینه فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی شیرجه و همچنین اعزام های متعدد تیم شیرجه متوجه شد که همین توجه در کنار استعداد نوجوانان ایرانی قطعاً آینده روشنی را برای شیرجه ایران رقم خواهد زد.


اسیپچوک در پایان با آرزوی موفقیت برای شیرجه ایران عنوان کرد: با دریافت حق و حقوق چند مدت همکاری که با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران داشتم، به کشورم بازخواهم گشت و هر نقطه ای از دنیا که باشم برای ورزش ایران به خصوص شیرجه آرزوی موفقیت دارم.


گفتنی است؛ یوری اسیپچوک با حضور در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به طور کامل با این فدراسیون تسویه حساب مالی کرد و تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز