رقابت با چین و مصر در لندن

هشت وزنه بردار پارالمپیکی ایران معرفی شدند

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۷۱۴۱
هشت وزنه بردار پارالمپیکی ایران معرفی شدند
اسامی ملی پوشان تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت های پارالمپیک لندن مشخص شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اصغر رواسی ، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین با اعلام این خبر افزود: ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری پس از طی چهار مرحله اردوی آمادگی بدست آمد، بدین ترتیب که در مرحله اول 15 نفر از ملی پوشان به اردو دعوت شدند و در مراحل بعدی این تعداد به 12 و 10 نفر تقلیل یافت و سرانجام در مرحله آخر با حذف شدن 2 نفر دیگر، ترکیب نهایی و 8 نفره تیم بدین شرح مشخص شد:

1- امیر جعفری ارنگه دسته 52 کیلوگرم
2- نادر مرادی دسته 60 کیلوگرم
3- روح اله رستمی دسته 5/67 کیلوگرم
4- علی حسینی دسته 75 کیلوگرم
5- مجید فرزین دسته 5/82 کیلوگرم
6- سید حامد صلحی پور دسته 90 کیلوگرم
7- علی صادق زاده سلمانی دسته 100 کیلوگرم
8- سیامند رحمان دسته 100 + کیلوگرم

سرمربی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین در خصوص برنامه های پیش رو در برای تیم ملی در سال آینده گفت: تا زمان اعزام به رقابت های پارالمپیک، 4 مرحله اردو در نظر گرفته شده که به جز مرحله آخر ، سایر اردوها در بازه زمانی 23 روز برگزار می شود و اردوی آخر که متصل به اعزام نیز هست ، 45 روز به طول می انجامد.

رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در خصوص اعزام برون مرزی تیم ملی در سال آینده گفت: مجوز حضور در یک رویداد برون مرزی برای تیم ملی صادر شده و در حال حاضر مشغول بررسی وضعیت و سطح کیفی چند رویداد بین المللی هستیم تا در صورت مساعد بودن شرایط، ملی پوشان را به این رویداد اعزام کنیم.

وی در خصوص شرایط حاکم بر رقابت ها اذعان داشت: در رقابت های وزنه برداری لندن، 100 وزنه بردار در گروه مردان و 60 وزنه بردار در گروه بانوان حضور دارند و جدی ترین رقیبان ایران در این دوره تیمهای چین، مصر هستند.

رواسی در ادامه خاطرنشان کرد: با هدف حفظ جایگاه پارالمپیک پکن و با چشم انداز کسب عنوان نخست در رقابت های پارالمپیک این دوره، عازم لندن می شویم و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

در رقابت های پارالمپیک پکن تیم ملی وزنه برداری جانبازان ومعلولین کشورمان با کسب 2 نشان طلا، 2 نقره و یک برنز، بر سکوی دوم مهم ترین رویداد ورزشی جهان ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز