باید از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم

آلوز: فوتبال دنیا عاشق شیوه بازی بارسلوناست/ نیازی به برنامه دوم نداریم

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۲۳۸
آلوز: فوتبال دنیا عاشق شیوه بازی بارسلوناست/ نیازی به برنامه دوم نداریم
مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که آبی و اناری پوشان باید شیوه بازی خود را بهبود ببخشند و نیازی به استفاده از برنامه دوم نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا، بارسلونا پس از آنکه دو هفته قبل به زحمت و با گل لحظات پایانی یوردی آلبا از سد سلتیک گذشت، در بازی برگشت در شهر گلاسکو 2-1 باخت تا نسبت به شیوه بازی این تیم انتقادی عنوان شود.

دنی آلوز در این باره گفت: شیوه بازی همان همان چیزی است که دنیای فوتبال عاشق آن شده است. زمانی که نتیجه یک مسابقه را به حریف واگذار می کنیم، این بدان معنی نیست که نیاز به برنامه دوم داریم. ما در گذشته یک مهاجم بلند قامت به نام زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب داشتیم، اما او حالا اینجا نیست؛ زیرا نیازی به وجود او نبود. ما باید شیوه بازی خودمان را بهبود ببخشیم. این همان فلسفه ما است و نیازی به تغییر آن نداریم.
 
زلاتان در سال 2009 به جای ساموئل اتوئو وارد ترکیب بارسلونا شد، اما نتوانست با شیوه بازی این باشگاه کنار بیاید و پس از گذشت تنها یک فصل از نیوکمپ رفت.
بارسا در دیدار برگشت با چلسی در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا از پاسکاری های متعدد به نتیجه لازم نرسید و به همین دلیل از توپ های بلند استفاده کرد که البته ناموفق هم بود.

آلوز در این باره نیز عنوان کرد: در جدال با تیم هایی که مثل سلتیک و چلسی بازی می کنند، اگر می توانستیم از شانس های خود در مقابل دروازه استفاده کنیم، می توانستیم پیروز شویم. ما از فرصت ها استفاده نکردیم و آنها از دو موقعیتی که داشتند، دو گل به ثمر رساندند و این همان نکته ای است که می گویم.

نظر شما