هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

صعود بارسلونا، بایرن، والنسیا و شاختار/ چلسی در آستانه حذف قرار گرفت

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵
صعود بارسلونا، بایرن، والنسیا و شاختار/ چلسی در آستانه حذف قرار گرفت
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های بارسلونا، بایرن‌مونیخ، والنسیا و شاختار به مرحله بعدی رقابت‌ها آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یوونتوس شب گذشته در ایتالیا میزبان چلسی مدافع عنوان قهرمانی بود و توانست با ارایه یک بازی برتر نسبت به حریف انگلیسی خود به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. یووه در این بازی با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا خودش را به صعود از گروه پنجم امیدوار کند و چلسی هم در آستانه حذف قرار بگیرد. گل‌های این دیدار را فابیو کوالیارلا (38)، آرتور ویدال(61) و سباستین جووینکو (90)به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه شاختار دونتسک اوکراین هم در دانمارک مقابل نوردسلند قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید. آدریانو 26، 53 و 81 و ویلیان 44 و 50 برای شاختار گلزنی کردند و نوردسرند 24 و لورنتزن 29 برای تیم دانمارکی گل زدند. شاختار با این برد صعود خود را به عنوان یکی از تیم‌های این گروه به مرحله بعدی قطعی کرد.

در گروه ششم تیم‌های والنسیا و بایرن مونیخ در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به تساوی یک-یک انجامید تا صعود هر دو به مرحله بعدی قطعی شود. در این بازی فقولی در دقیقه 77 برای خفاش‌ها گل زد و توماس مولر 82 برای بایرن گلزنی کرد. در این دیدار والنسیا با اخراج باراگان در دقیقه 33، 10 نفره بازی کرد.

تیم‌های باته بوریسوف بلاروس و لیل فرانسه هم به مصاف هم رفتند که میهمان فرانسوی برخلاف تصور اکثر کارشناسان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.سیدیبه 14 و برونو 34 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. ضمن اینکه سیدیبه از لیل در دقیقه 74 از بازی اخراج شد. 

در گروه هفتم بارسلونا در سرمای مسکو میهمان اسپارتاک روسیه بود که توانست با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و صعودش را قطعی کند.مسی در دقایق 27 و 39 و آلوز در دقیقه 16 برای کاتالان ها گلزنی کردند. بارسا با این نتیجه 12 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به دور بعد راه یافت.

بنفیکا پرتغال هم در زمین خود با نتیجه دو بر یک سلتیک اسکاتلند را شکست داد تا به صعود امیدوار شود. جوهن (7)و گارای (71) برای بنفیکا و ساماراس (32) برای سلتیک گلزنی کردند.

در گروه هشتم منچستریونایتد که صعود خود را از قبل مسجل کرده بود، در ترکیه میهمان گالاتاسرای بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد. ییلماز تک گل نماینده ترکیه را وارد دروازه یونایتد کرد.

کلوژ رومانی هم 3 بر یک براگا پرتغال را مغلوب کرد. پدرو در این دیدار برای کلوژ در دقایق (7) ، (15) و (33) گلزنی کرد و تک گل نماینده پرتغال توسط کاستا سیلوا (17) به ثمر رسید.  براگا با این باخت از لیگ قهرمانان حذف شد و کلوژ و گالاتاسرای برای صعود در هفته پایانی مرحله گروهی خواهند جنگید.

گفتنی است؛ در صعود تیم‌ها به مرحله بعد، اولویت با بازی‌های مستقیم تیم‌ها است و اگر بازی‌ها مساوی بود، سپس تفاضل گل جایگاه‌های نهایی را مشخص خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز