مورینیو: سال ۲۰۱۰ برایم فوق‌العاده بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۴
مورینیو: سال ۲۰۱۰ برایم فوق‌العاده بود
خوزه مورینیو سرمربی تیم رئال مادرید عنوان کرد سال 2010 برایش فوق العاده بود و ابراز امیدواری کرد که بتواند عملکرد قدرتمندی در سال جدید داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از Record ، آقای خاص با اشاره به سه قهرمانی اش به همراه اینتر و نگاه به رقابت رئال مادرید با بارسلونا گفت: در طول فعالیت حرفه ای ام، این سال فوق العاده ترین سال بود. از این سال بسیار خوب، لذت بردم؛ چراکه ما در همه رقابت ها اول بودیم و این بدان معناست در لیگ قهرمانان، لیگ ایتالیا و جام حذفی قهرمان شده ایم.

مورینیو در ادامه افزود: در پورتو تقریبا به همه عناوین از جمله لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان دست پیدا کردم و در چلسی هم به همین شکل بود و توانستم قهرمانی لیگ برتر و سوپرجام را کسب کنم. فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان قابل انتظار نبود؛ چراکه تیم های چون بارسلونا و چلسی برای قهرمانی محبوب تر بودند و کسی گمان نمی کرد که اینتر به این عنوان دست پیدا کرد، اما ما با حذف هر دو تیم به این قهرمانی دست پیدا کردیم.

وی در مورد شرایط خودش در رئال مادرید در سال 2010 عنوان کرد: در رئال تاکنون سیزده پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده ایم و این نشان می دهد که لالیگا یکی از لیگ هایی است که تیم ها در آن امتیازات زیادی را از دست می دهند و این مشابه لیگ های انگلستان و ایتالیا است. خوب است که ما بتوانیم در صدر جدول تنها بمانیم. با این حال این کار در اسپانیا عملی نیست؛ چراکه بارسلونا در هر هفته به پیروزی می رسد و بدین ترتیب قهرمان از بازی این دو تیم مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز