همبازیان جدید توره از لالیگا می‌آیند

ورود فالکائو و والدز به موناکو برای امضای قرارداد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۷۷۵
ورود فالکائو و والدز به موناکو برای امضای قرارداد
رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی اتلتیکومادرید و ویکتور والدز دروازه بان بارسلونا به منظور امضای قرارداد جدید خود با باشگاه موناکو وارد فرانسه شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از یورو اسپورت، فالکائوی 27 ساله انتظار می رود با مبلغ 51.3 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالات در تاریخ لیگ فرانسه را بشکند. همچنین والدز 31 ساله نیز فقط یک سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده بود و بر سر ادامه حضور در نیوکمپ به توافق نرسد تا راهی موناکو شود.

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه هر دو بازیکن امروز سه شنبه در تست های پزشکی باشگاه موناکو شرکت می کنند.

از منچسترسیتی و چلسی به عنوان مقصدهای احتمالی فالکائو نام برده می شد، اما او حضور در تیم تازه لیگ دسته اولی شده موناکو را ترجیح داد.

موناکو که با قهرمانی در لیگ دسته دوم، راهی دسته اول شده، چند روز قبل با مبلغ 60 میلیون پوند موتینیو و جیمز رودریگوئز دو بازیکن پورتو را نیز به خدمت گرفت.

دیمیتری ریبولوولف مالک روس و متمول این باشگاه اعلام کرده اهداف بلند پروازانه ای دارد و به همین منظور نیز قصد دارد بازکیکنان بزرگی را وارد این تیم کند.

والدز اسپانیایی نیز 10 فصل درون دروازه بارسا حضور داشت، اما بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید و با توجه به اینکه فقط یک سال از قراردادش باقی مانده بود، آبی و اناری پوشان تصمیم به فروش او گرفتند.

گفتنی است در ترکیب موناکو  ابراهیم توره مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان نیز حضور دارد که در رقابت های دسته دوم عملکرد خوبی داشت و گل های حساسی نیز به ثمر رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز