هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی چلسی و دورتموند و توقف بارسلونا

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۴۵۴۲۵
پیروزی چلسی و دورتموند و توقف بارسلونا
هفته سوم فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با انجام بازی‌هایی آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آغاز هفته سوم فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در گروه پنجم چلسی انگلیس میهمان شالکه بود و توانست در آلمان با نتیجه قاطعانه سه بر صفر به پیروزی برسد و با 6 امتیاز به صدر جدول صعود کند. تورس 5 و 68 و هازارد 87 سه گل بازی را به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه تلاش استوا بخارست رومانی و بازل سوئیس به تساوی یک-یک انجامید.

در گروه ششم آرسنال میزبان بورسیا دورتموند بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک زردها به پایان رسید. میخیتاریان 16 و لواندوفسکی 82 برای دورتموند و جیرود 41 برای آرسنال گلزنی کردند.

ناپولی ایتالیا هم میهمان المپیک مارسی فرانسه بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت. کایخون 42 و زاپاتا 67 برای میهمان و آیه وو 88 برای مارسی موفق به گلزنی شدند. در این گروه دورتموند، آرسنال و ناپولی 6 امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

در گروه هفتم تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا با نتیجه سه بر صفر در زمین آستریاوین اتریش به برتری رسید. گارسیا 8 و کاستا 20 و 53 برای مادرید گلزنی کردند. زنیت روسیه هم با تک گل دقیقه 86 کرژاکوف در زمین پورتو پرتغال به پیروزی دست یافت. اتلتیکو با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های زنیت با 4، پورتو با 3 و وین با یک امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

در گروه هشتم آث میلان میزبان بارسلونا بود که این بازی به تساوی یک-یک انجامید. روبینیو 9 برای میلان و مسی 23 برای بارسا گلزنی کردند. سلتیک اسکاتلند هم با نتیجه دو بر یک آژاکس هلند را از مقابل برداشت. بارسا با 7، میلان با 5، سلتیک با 3 و آژاکس با یک امتیاز رتبه های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز