روسیچکی: اینجا مناسب من است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۶۳۲
روسیچکی: اینجا مناسب من است
توماس روسیچکی می گوید به باقی ماندن در باشگاه افتخار می کند و متقاعد شده است می تواند با آرسنال جام ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کاپیتان تیم ملی چک هشتمین فصل حضورش در آرسنال را سپری می کند و با امضای قرارداد جدید می تواند فوتبالش را در آرسنال پایان دهد.

"از اینکه در اینجا می مانم خوشحالم. می توانم بگویم به اینکه پس از مدتی طولانی هنوز اینجا هستم افتخار می کنم -که هنوز هم ادامه دارد - بنابراین از بودن در اینجا خوشحالم".

"از زمانی که به اینجا آمدم، همیشه احساس کرده ام در جای درستی قرار دارم که می خواهم در آن باشم. هنوز هم این احساس را دارم و همانطور که گفتم، افتخار می کنم پس از این مدت طولانی اینجا هستم و به اینجا بودن ادامه خواهم داد".

"عامل مهم این است که می خواهم با آرسنال قهرمان لیگ شوم. این هدف بزرگ من است و هر کاری خواهم کرد تا به آن برسم. بارها گفته ام که باور دارم به اندازه کافی قوی هستیم."

توماس حدود دو سال از ژانویه 2008 به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب بود ولی حالا در 33 سالگی در اوج به سر می برد و اخیرا آرسن ونگر از او به عنوان "سرعت دهنده مهم" بازی هجومی آرسنال نام برده است.

"از طرف او (آرسن ونگر) نیز تاثیر زیادی وجود دارد. من روش فوتبالی که او می خواهد بازی شود را تحسین می کنم - اساسا همان روشی است که من می خواهم. این نقطه اشتراکی است که داریم و به همین دلیل با همه ادامه می دهیم".

"احساس بسیار خوبی دارم. هیچ تفاوتی در احساسی که چند سال قبل داشتم با حالا وجود ندارد. 33 ساله هستم و خیلی زود این سن تغییر می کند. نمی دانم چطور پیش خواهد رفت ولی تا الان هیچ تفاوتی در خودم در قیاس با گذشته نمی بینم."

نظر شما