سیمئونه: در نیمه دوم عالی بازی کردیم

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۷۳۴۹۲
سیمئونه: در نیمه دوم عالی بازی کردیم
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از برتری خیره کننده 4-1 تیمش برابر میلان به تمجید از بازی شاگردانش پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیگو سیمئونه سرمربی موفق و جوان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از برتری قاطع 4-1 برابر تیم میلان ایتالیا از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اذعان کرد که بازیکنانش در نیمه دوم نمایش بی نقصی را از خود ارائه داده اند.

"از قبل می دانستم که میلان ممکن است کار را برای ما پیچیده کند. ما بازی را بهتر آغاز کردیم و به نظر می رسید که بتوانیم تا آخر بازی کنترل خود را بر مسابقه حفظ کنیم اما حدود 10 دقیقه دست از پرس و فشار بر آنها برداشتیم و آرامش خود را از دست دادیم و آنها خیلی زود به بازی برگشتند. آن 10 دقیقه تنها نقطه تاریک بازی ما بود. با این وجود پس از آن در بین دو نیمه در این مورد با بازیکنان صحبت کردم و ما توانستیم با از بین بردن استرس خود کار را در نیمه دوم تمام کنیم. بازیکنانم واقعا در نیمه دوم عالی بازی کردند."

"واقعا برای بازیکنان و هواداران خوشحالم، این قطعا شبی به یاد ماندنی خواهد بود و من از قسمت کردن این لحظات زیبا با تیمم که در هر بازی با تمام تلاش به مبارزه می پردازد، به خود می بالم. باز هم از هواداران متشکرم که نه تنها کاستا بلکه تمام تیم را با نهایت وجودشان تشویق و حمایت کردند البته که کاستا نیز بار دیگر نمایش فوق العاده ای داشت و به طور قطع شایسته آن همه تشویق بود."

"واقعا حریف خاصی را برای رویارویی در مرحله بعد درنظر ندارم. هر تیمی که بتواند به مرحله یک چهارم نهایی برسد مسلما حریف سخت و دشواری برای ما خواهد بود."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز