سرنوشت فولام دست خودمان است

دژاگه: از تشویق تماشاگران احساس غرور می‌کنم

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۰۵:۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۴۲۸
دژاگه: از تشویق تماشاگران احساس غرور می‌کنم
هافبک ایرانی فولام گفت: در بازی با استون‌ویلا هزاران هوادار ما را همراهی خواهند کرد که برای ما بسیار روحیه‌بخش خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال فولام که در حال حاضر با 24 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر انگلیس است شنبه شب آینده در چارچوب هفته سی‌وسوم این رقابت‌ها در ورزشگاه ویلا‌پارک میهمان استون‌ویلا است. اشکان دژاگه هفته گذشته گل تساوی تیمش را وارد دروازه اورتون کرد هرچند در نهایت فولام با نتیجه 3 بر یک بازی را به میهمانش واگذار کرد.

سایت باشگاه فولام در گزارشی تحت عنوان «یک ایرانی در فولام» با تمجید از هافبک کناری این تیم نوشت: 7 دقیقه پس از اینکه دژاگه به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد با شوتی سرکش دروازه اورتون را فرو ریخت، درست همان کاری که در بازی با نیوکاسل کرد و 7 دقیقه پس از حضور در مستطیل سبز موفق شد گل برتری فولام را به ثمر برساند. هرچند گل اشکان در نهایت نتوانست مانع شکست فولام شود و تافی‌ها (اورتونی‌ها) با به ثمر رساندن 2 گل دیگر پیروزی را از آن خود کردند.

دژاگه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه فولام در خصوص گلی که مقابل اورتون به ثمر رساند، گفت: البته با گلی که زدم برای خودم خوشحال بودم ولی به همان اندازه نیز برای تیم خوشحال بودم چون ما در جریان بازی خیلی تلاش کردیم ولی پس از پایان بازی بدون کسب امتیاز دست خالی میدان را ترک کردیم و به خاطر همین موضوع پس از مسابقه خیلی‌خیلی عصبانی بودم.

وی افزود: قبول شکست مقابل اورتون برای‌مان خیلی سخت بود چون بازیکنان تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند و عالی بازی کردند. فکر می‌کنم بازی در نیمه نخست شگفت‌انگیز بود، ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی موفق به گشودن دروازه اورتون نشدیم و مشکل‌مان همین بود.

هافبک کناری سفیدپوشان غرب لندنی یادآور شد: آنها در همان ابتدای نیمه دوم به گل دوم خود رسیدند. ما روی بدشانسی گل دوم را خوردیم ولی به بازی برگشتیم و سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. حتی زمانی‌که نتیجه یک بر یک بود می‌توانستیم 2 بر یک از تافی‌ها پیش بیفتیم ولی اشتباهات کوچکی که مرتکب شدیم مانع از این کار شد. قبول این شکست برای تمام بازیکنان تیم پس از اتمام بازی دشوار بود.

دژاگه با تأکید بر اینکه بازیکنان فولام باید از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند، گفت: اگر به بازی با اورتون نگاه کنید خواهید دید که بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف خلق کردیم اما ما باید گل بزنیم. مشکل تیم این است، ما نیاز به گلزنی داریم. در یک بازی ممکن است فرصت آنچنان گلزنی خلق نشود، پس اگر موقعیتی نصیب بازیکنان شود باید از آن نهایت استفاده را ببرند. به طور حتم اگر هم موفق به انجام این کار نشوید به مشکل برخواهید خورد.

هافبک تیم ملی کشورمان در آستانه رویارویی با استون‌ویلا عنوان کرد: بازی شنبه در خانه استون‌ویلا دیداری دشوار خواهد بود. آنها در بازی‌های خانگی خیلی خوب بازی می‌کنند و چند هفته پیش هم چلسی را در ویلاپارک شکست دادند. به هر حال فوتبال همین است و ما برای کسب امتیاز به مصاف استون‌ویلا می‌رویم. فولام به امتیازهای این مسابقه نیاز دارد. آنها را 2 بر صفر در خانه خودمان شکست دادیم و چرا نتوانیم این تیم را در خارج از خانه شکست دهیم؟ به پیروزی خارج از خانه نیاز داریم و این هفته سخت تلاش کرده‌ایم و باید ببینیم چه اتفاقی در این بازی خواهد افتاد.

دژاگه با تمجید از هواداران فولام که در هفته‌ای اخیر به شدت از او حمایت کرده‌اند، گفت: اینکه تماشاگران من را مورد تشویق خودشان قرار می‌دهند، فوق‌العاده است و احساس غرور می‌کنم. در هر بازی تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم، پس چنین چیزهایی خوشحالم می‌کند.

هافبک 27 ساله سفیدپوشان غرب لندنی اظهار داشت: در بازی با استون‌ویلا هزاران هوادار ما را همراهی خواهند کرد که برای ما بسیار روحیه‌بخش خواهد بود. هواداران فولام برای ما خیلی مهم هستند و ما به تک‌تک آنها نیاز داریم. همه در کنار هم یک تیم را تشکیل می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر از این شرایط دشوار خارج شویم.

اشکان در پایان خاطرنشان کرد: درست است که خارج شدن از این شرایط بحرانی کار ساده‌ای نیست اما 6 بازی دیگر در پیش داریم و همچنان سرنوشت‌ در دستان خودمان است پس باید هر هفته سخت تلاش کنیم.

نظر شما