اروگوئه از جام جهانی حذف نمی شود

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۷۶۵۵۶
تیم ملی اروگوئه باتمام قوا در جام جهانی 2014 در برزیل حضور پیدا می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، براساس گزارش منتشره درسایت ورزشی الکوره، سپ بلاتر امروز در جریان کنفرانس خبری خود در کاستاریکا محل برگزاری رقابتهای فوتبال نوجوانان زیر 17 سال جهان که دیدار نهایی آن امشب میان ژاپن و اسپانیا برگزار می شود، اظهار کرد: بسیاری بر این باور هستند که فیفا تیم ملی اروگوئه را به دلیل شدت گرفتن اختلافات باشگاهها و فدراسیون با دولت با جریمه سنگینی روبرو می کند، اما این مساله صحت ندارد و تیم ملی اروگوئه باتمام قوا در جام جهانی 2014 در برزیل حضور پیدا می کند.

بلاتر افزود: دولت اروگوئه متعهد به حل مشکلات شده است و ما به وعده مقامات دولتی امیدوار هستیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد  که روابط حسنه میان فدراسیون فوتبال و دولت ˈخوزه موخیتاˈ رییس جمهوری این کشور برقرار شود.

بر اساس این گزارش، شدت اختلافات موجب شد تا رییس جمهوری اروگوئه هفته گذشته تصمیم به بیرون کشیدن پلیس ویژه حفظ امنیت از ورزشگاه های متعلق به باشگاههای ناسیونال و بینارول گرفت.موخیتا دلیل این اقدام را تداوم روند خشونت هواداران باشگاهها علیه پلیس در دو سال اخیر عنوان کرد. در دیدار تیم های ناسیونال اروگوئه و نیویلز اولد آرژانتین در هفته پنجم جام لیبرتادوس آمریکای لاتین هواداران متعصب تیم ناسیونال با پلیس درگیر شدند که در نتیجه 13 پلیس زخمی شد و 40 تن از هواداران تیم مزبور دستگیر و روانه بازداشتگاه ها شدند.

 رئیس جمهوری اروگوئه به تازگی قول داده که مجددا به پلیس این کشور اجازه داده تا بصورت محدود امنیت ورزشگاهها ی این کشور را حفظ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز