در بهترین زمان باختیم

سیمئونه: خودمان سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زنیم

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶:۱۴
کد خبر: ۱۸۵۲۲۳
سیمئونه: خودمان سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زنیم
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت: این شکست بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما بیفتد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اتلتیکو مادرید در عین ناباوری در زمین لوانته شکست خورد تا این زمین همچنان برای اتلتیکو یادآور خاطرات تلخ باشد. فلیپه لوئیس با گل به خودی خود نتوانست به قولی که به پدربزرگ بیمار خود داده بود عمل کند و پس از این گل اتلتیکو دچار بحران خودساخته ای شد.

چولو سیمئونه در پایان بازی در نشست خبری عنوان داشت:"لوانته خیلی سریع به گل رسید و از این گل در نیمه اول به خوبی دفاع کرد حقیقت این است که ما موقعیت های زیادی داشتیم اما دروازه بان آنها عالی ظاهر شد. در حالی که سعی داشتیم گل مساوی را بزنیم روی یک ضد حمله گل دوم را هم دریافت کردیم. پس از این گل از لحاظ روحی افت کردیم و انگیزه بازیکنان کاهش یافت. دروازه بان انها بهترین بازیکن زمین بود. "

"این شکست بهترین اتفاقی بود که می توانست برای ما بیفتد. از لحاظ فوتبالی بهترین زمانی بود که می توانسیتم ببازیم. سه هفته حساس و هیجان انگیز در پیش داریم. دو بازی در لالیگا باید برگزار کنیم و فینال لیگ قهرمانان هم در هفته سوم پیش روی ماست. در این سه بازی حق اشتباه نداریم. "

"معتقدم که این شکست در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد. لوانته به شیوه غیر طبیعی به گل رسید و ما برای جبران گل اول آنها دست به هر کاری زدیم. گاهی با سه یا چهار مهاجم حمله می کردیم. دروازه بان آنها فوق العاده بود. باید از تیم هایی مثل لوانته که به خوبی از گل خود دفاع می کنند ستایش کرد. آنها در تمام طول مسابقه به خوبی دفاع کردند."

"نکته مهم اینجاست که هنوز سرنوشت قهرمانی در دستان خودمان است و خودمان آن را رقم می زنیم. دو فینال مهم در لالیگا در پیش داریم و بازی هفته بعد با مالاگا بسیار بسیار مهم است."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز