خوب کار نکرده‌ایم

گواردیولا: آینده‌ام به فینال جام حذفی بستگی دارد

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۸۵۲۴۳
گواردیولا: آینده‌ام به فینال جام حذفی بستگی دارد
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: می‌دانم که باید تا زمانی که در بایرن‌مونیخ حضور دارم سعی کنم تا تیمم به پیروزی برسد،.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اظهار داشت که آینده اش در این باشگاه به دیدار فینال جام حذفی بستگی دارد. 

این روزها به علت شکست سنگین بایرن برابر رئال در دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ، پپ گواردیولا سرمربی جوان سرخپوشان مونیخی تحت فشار شدیدی است. 

پپ اظهار داشت:"می دانم که باید تا زمانی که در بایرن مونیخ حضور دارم سعی کنم تا تیمم به پیروزی برسد، اینجا همه از من انتظار چنین چیزی را دارند درست مثل باشگاه سابق من بارسلونا. من می توانم چنین کاری را انجام دهم. همانطور که میدانید ما تاکنون سه جام کسب کرده ایم و هم اکنون نیز به فینال جام حذفی راه یافته ایم، اما قبول دارم که در چند وقت اخیر خوب کار نکرده ایم، خصوصا برابر رئال مادرید."

وی گفت:"این یک امر طبیعی است که اگر برابر دورتموند در جام حذفی پیروز نشویم موقعیت من تهدید خواهد شد. این چیزی است که برای هر مربی در زندگی حرفه ای رخ می دهد، خصوصا برای مربیانی که در باشگاه های بزرگ مشغول هستند. پس از دیدار جام حذفی من به همراه سران باشگاه و ماتیاس سامر و رومنیگه نشستی برگزار خواهیم کرد و با همفکری یکدیگر تصمیمی را که به نفع باشگاه است اتخاذ خواهیم کرد."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز