فکر نمی‌کردم سه رقمی شویم

کونته: این یووه در یادها باقی خواهد ماند/ مدیون رم هستیم

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۸۹۰۶۴
کونته: این یووه در یادها باقی خواهد ماند/ مدیون رم هستیم
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: هدف اصلی ما کسب سومین اسکودتوی متوالی بود که البته کاری تاریخی محسوب می‌شد.

آنتونیو کونته سرمربی باشگاه یوونتوس پس از جشن قهرمانی 32 اُمین اسکودتو از پاسخ به سوال ها در مورد آینده اش خودداری کرد ولی در عوض عنوان کرد مردم سالیان سال از این یوونتوس صحبت خواهند کرد.

کونته در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:"من بسیار بسیار خوشحالم. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم من هرگز فکر نمی کردم که ما به 102 امتیاز برسیم. هدف اصلی ما کسب سومین اسکودتوی متوالی بود که البته کاری تاریخی محسوب می شد و این هدف نخست ما بود و روی آن تمرکز کرده بودیم "

"ما به رکورد امتیازی دست یافتیم که به نظر دست نیافتنی می رسید. بازیکنان عنصر اصلی کسب 3 اسکودتوی متوالی و همچنین رکورد امتیازی بودند اما آن ها حتی از خودشان هم عبور کردند. شکستن مجدد این رکورد بسیار سخت خواهد بود."

"من همواره از آن ها ممنون خواهم بود.من سعی کردم آن ها را تا پایان با خودم بکشانم اما واقعا راه انداختن آن ها به هیچ وجه سخت نبود. من به طور مستمر از آن ها تشکر می کنم. آن ها در این 3 سال باور نکردنی بودند."

"در طول زمان مردم فراموش می کنند که پیروزی استثناست و چیز نرمالی نیست. آن ها استثنایی بودند همچنین کادر فنی و همکارانم،باشگاه و هواداران."

هواداران پلاکاردهای مخنلفی را با خود به استادیوم آورده بودند و از کونته می خواستند در یووه باقی بماند:"من می خواهم روی دستاوردهایمان در این 3 سال و 3 فصل تمرکز کنم. در این مدت صحبت های زیادی در مورد آن شده است. چیزی که من می خواهم جشن گرفتن دستاوردی است که با قلب و عرق تنمان بدست آوردیم."

"این جوان ها همه رکوردها را یکی از پش از دیگری شکستند و مردم در طی سال های آتی همواره در مورد آن ها صحبت خواهند کرد."

"می دانم که سوال پرسیدن در مورد این چیزها حرفه شماست اما من ترجیح می دهم تنها بر روی جشن تمرکز کنم و از این لحظاتی که در کنار بازیکنان و هوادارانمان هستم لذت ببرم. من نمی خواهم اشخاص خارج از چهارچوب صحبت کنند و آن ها را تبدیل به بومرنگ کنند."

راز موفقیت تیم کونته در کسب سومین اسکودتوی پیاپی:

"من فکر می کنم ما یک خوش شانسی داشتیم و آن هم وجود رقیبی سرسخت به نام رم بود و این رقابت را مدیون آنها هستیم."

"ما در این 3 سال نوعی ذهنیت جنگجویانه در تیم شکل دادیم. حتی زمانی که منتظر برگزاری جشن اسکودتو بودیم آتالانتا و سپس یک هفته بعد رم را شکست دادیم."

"ذهنیتی که 3 سال پیش در تیم ایجاد شد تفاوت اصلی یوونتوس با دیگر تیم ها بود. راز ما در رختکن ما بود."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز