تاکتیک تیم ملی دفاع نبود

نکونام: شانس صعود داریم

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۰۶:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۹۶۰۴۴
نکونام: شانس صعود داریم
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به دور دوم جام جهانی کار سختی است اما ایران می‌تواند یکی از دو تیم صعود کننده باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از برزیل، جواد نکونام در خصوص تساوی مقابل نیجریه گفت: بازی خوبی انجام دادیم و کاملا با برنامه و حساب شده در زمین ظاهر شدیم. شاید اگر دقت بیشتر داشتیم حتی می توانستیم بازی را ببریم و با دست پر و سه امتیاز از زمین خارج شویم.
 
نکونام در پاسخ به این سوال که هدف اصلی تیم کسب یک امتیاز بود، گفت: به هیچ وجه تاکتیک تیم دفاع کردن و گرفتن مساوی نبود و صادقانه می گویم که برای برد به زمین رفته بودیم و همانطور که دیدید موقعیت های خوبی را هم روی دروازه نیجریه داشتیم.
 
کاپیتان تیم ملی درخصوص بازی روز شنبه مقابل آرژانتین گفت: هدف ما این است که بهترین بازی را مقابل آرژانتین انجام دهیم و قطعا نهایت تلاش مان را در آن بازی انجام خواهیم داد اما نباید این واقعیت را فراموش کنیم که آرژانتین یکی از شانس های قهرمانی است و ستاره های بزرگی را در ترکیب خود دارد. البته تیم ما به لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و قطعا همین مسئله به ما کمک می کند تا نمایش خوبی در بازی روز شنبه داشته باشیم.
 
نکونام در پایان به شانس صعود ایران به مرحله دوم مسابقات اشاره کرد و گفت: صعود به دور دوم واقعا کار سختی است اما می توانیم با کسب یک پیروزی به دور بعد برویم و با توجه به شرایط تیم فکر می کنم ما این شانس را داریم که یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز