جام جهانی بیستم

کلینزمن: عدالت رعایت شد

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۶۱۲۷
کلینزمن: عدالت رعایت شد
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: الان باید از این پیروزی خوشحال باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آمریکا جام جهانی را با یک برد خوب برابر غنا آغاز کرد. اتفاقی که سبب شده کلینزمن سرمربی آمریکا از آن اعلام رضایت اعلام و تاکید کند که تیمش شایسته صعود از این گروه دشوار است.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی آمریکا در این باره گفت: از پیروزی تیمم خوشحال هستم و به بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان ما در این دیدار نهایت سعی خود را داشتند و تا پایان برای کسب پیروزی جنگیدند. ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم و خوشبختانه در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. خوشحالم که سه امتیاز حساس این دیدار به ما رسید.

کلینزمن در آنالیز بازی گفت: غنا تیم بسیار خوبی است و در 90 دقیقه ما را اذیت کرد. بعد از آن که غنا گل تساوی را به ثمر رساند روحیه خود را از دست ندادیم و به تلاشمان ادامه دادیم. در دقایق پایانی به دنبال زدن گل برتری بودیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. بازیکنان این تیم هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نهایت تلاش خود را در زمین نشان دادند اما در نهایت این ما بودیم که سه امتیاز را به دست آوردیم و بر این باورم که شایسته این پیروزی بودیم. نشان دادیم که چه تیم با روحیه و منسجمی هستیم. همه ما برای پیروزی یک دل شدیم. با این پیروزی یک چیز را ثابت کردیم و آن این که برای پیروز شدن باید تا آخرین ثانیه‌ها جنگید.
 
سرمربی سابق تیم ملی آلمان ادامه داد: آمریکا سه امتیاز این دیدار را به دست آورد و کاملا شایسته آن بود. غنا در جام جهانی 2006 و 2010 موفق شد برابر تیم ما به پیروزی برسد و بازیکنان به خوبی این موضوع را می‌دانستند به همین خاطر می‌خواستند دیگر اجازه ندهند تا غنا پیروز میدان شود. جام‌جهانی طعم و بوی خاص خود را دارد. به خوبی می‌دانیم که باید برابر حریفان قوی و سخت کوشی به میدان رویم. همه تیم ها در جام جهانی قوی هستند و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد.
 
کلینزمن درباره آینده تیمش گفت: الان باید از این پیروزی خوشحال باشیم و جشن بگیریم. بعد از آن خود را آماده دیدار حساس برابر پرتغال خواهیم کرد. به خوبی می دانیم که دیدار بسیار سخت و حساسی پیش رو داریم اما با روحیه و شادابی که در دیدار امشب از خود نشان دادیم در پی آن هستیم که برابر پرتغال هم خوب ظاهر شویم و به پیروزی برسیم. گروه بسیار سختی داریم. در دو بازی آینده خود باید به مصاف تیم های برویم که از شانس های اصلی قهرمانی به شمار می آیند. من به صعود به دور بعد فکر می کنم و به خوبی می دانم که این کار با تلاش زیاد بازیکنان عملی خواهد شد. برای رسیدن به یک هدف باید نهایت تلاش را داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز