در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی برنا به برزیل

داوری: از نیمکت‌نشینی ناراحت نیستم/ حقیقی روز خوبی داشت

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۲۷۹
داوری: از نیمکت‌نشینی ناراحت نیستم/ حقیقی روز خوبی داشت
دروازه بان دورگه تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی مقابل آرژانتین دارد اما به هیچ وجه از پیش بازنده نیست.

دانیال داوری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی برنا به برزیل اظهار داشت: خوشبختانه تیم ایران فراتر از انتظار جام جهانی را آغاز کرد و تیم بزرگی مثل نیجریه که در چند دوره اخیر جام جهانی نتایج خوبی کسب کرده بود را متوقف کرد و یک امتیاز با ارزش را گرفت که امیدوار کننده بود. یک امتیازی که واقعا سخت بدست آمد و تیم فشار زیادی را تحمل کرد.

دروازه بان دورگه تیم ملی که بازی با نیجریه را از روی نیمکت تماشا کرد در خصوص تصمیم کارلوس کی روش مبنی بر بازی کردن علیرضا حقیقی گفت: اینکه من نیمکت باشم و علیرضا بازی کند تصمیم کادرفنی بود و به هیچ وجه بابت این مسئله ناراحت نیستم. قطعا حرف اول و آخر را در خصوص ارنج تیم سرمربی می زند و باید به هر انتخابی احترام گذاشت.

داوری با ستایش از عملکرد حقیقی گفت: به نظر من علیرضا نمایش خوبی داشت و روز موفقی را پشت سر گذاشت و باز هم به او تبریک می گویم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص تقابل با آرژانتین و رویارویی با ستاره هایی چون لیونل مسی گفت: به هرحال همه از قدرت و فوتبال برتر آرژانتین اطلاع داریم و با خبر هستیم. آن ها مجموعه ای از ستاره های فوتبال هستند که دور هم جمع شده اند و بازی کردن مقابل آن ها واقعا سخت است اما تیم ما در بازی با نیجریه نشان داد که به هیچ وجه حریف دشت و پابسته ای حتی برای تیم های بزرگ دنیا نیست و قطعا در بازی روز شنبه هم از پیش بازنده نخواهیم بود. در خصوص حضور ستاره هایی مثل لیونل مسی هم باید بگویم که مهار چنین بازیکنانی واقعا سخت است. خود من در بوندس لیگا مقابل ستاره های زیادی بازی کردم و می دانم که آمادگی روحی روانی از هر چیزی مهم تر است. خوشبختانه تیم ما هم به لحاظ روانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم که تا روز بازی همین شرایط را حفظ کند.

داوری درخصوص حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه بایکسادا و تشویق بی امان تیم ملی گفت: وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم حس عجیبی داشتم و فکر نمی کردم که در کشور برزیل اینطوری تشویق شویم و فریاد ایران را بشنویم. به نظر من ایران بهترین و متعصب ترین تماشاگران دنیا را دارد و همه ما برای خوشحال کردن آن ها باید تلاش کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران چقدر برای صعود به مرحله دوم مسابقات شانس دارد، گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توان گفت کدام تیم ها از گروه صعود می کند و حتی خود آرژانتینی ها هم صددرصد مطمئن نیستند. مهم این است که ما برای رسیدن به هدفی که داریم تلاش کنیم و امیدوارم که این تلاش منجر به کسب نتایج خوب و صعود به مرحله بعد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز