پیروزی به کمک تعویض طلایی ونگر

آرسنال بهترین تیم جهان را شکست داد+فیلم

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۹۹۵۹
آرسنال بهترین تیم جهان را شکست داد+فیلم
دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با شکست صدرنشین لیگ اسپانیا پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شب گذشته ورزشگاه امارات شهر لندن میزبان یکی از حساس ترین بازی های این مرحله از مسابقات بود، جایی که آرسنال قرمز پوش به مصاف میهمانش بارسلونا رفت.

آرسنال بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد، اما ضربه فن پرسی راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه شاگردان پپ گواردیولا بازی را در دست گرفتند و موفق شدند با فرار از تله آفسایدگیری بازیکنان میزبان در آستانه فروپاشی دروازه آرسنال قرار بگیرند، اما موقعیت ها توسط مسی و سایر بازیکنان از دست رفت.

در دقیقه 26 بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2010 با یک پاس در عمق دیدنی "داوید ویا" را راهی دروازه آرسنال کرد و این مهاجم اسپانیایی نیز با عبور دادن توپ از میان پاهای "چسنی" دروازه بان 20 ساله توپچی ها موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم بارسا میدان داری می کرد و آرسنال نیز چشم به تک موقعیت ها داشت. گواردیولا که از کسب پیروزی اطمینان داشت، سیدو کیتا را به جای تنها گلزن خود وارد میدان کرد. در آن سوی میدان نیز آرشاوین به جای الکس سانگ به بازی رفت.

تعویض آرسن ونگر بر خلاف همتای خود اثرگذار بود و آرسنال در 5 دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 78 رابین فن پرسی هلندی با یک شوت از زاویه بسته و براثر اشتباه محرز ویکتور والدز گل نخست را به ثمر رساند و در دقیقه 83 نیز آرشاوین روس با یک ضربه دقیق روی پاس سمیر نصری گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

در دقایق پایانی نیز فشار بارسا کارساز نبود تا این تیم کار دشوار برای دیدار برگشت پیش رو داشته باشد.

تیم اسپانیایی در مجموع عملکرد بدی نداشت و در شبی شکست خورد که مهاجمان از فرصت های گلزنی نتوانستند بهره زیادی ببرند.

قضاوت این دیدار بر عهده "نیکولا ریتزولی" از ایتالیا بود که سانگ، نصری و فن پرسی از آرسنال و اینیستا و پیکه از بارسلونا کارت زرد نشان داد.

برای تماشای لحظات حساس و گل های این دیدار اینجا را کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز