جام جهانی بیستم

نیمار: جای خالی من پر می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۵:۵۵
کد خبر: ۲۰۱۱۱۲
نیمار: جای خالی من پر می‌شود
ستاره مصدوم تیم ملی فوتبال برزیل گفت: به هم تیمی‌هایم ایمان دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نیمار کلیدی ترین ستاره برزیل در جام جهانی بود که به دلیل مصدومیت سنگین از ناحیه کمر ادامه رقابت ها را از دست داد تا بزرگترین غایب تیمش در بازی نیمه نهایی جام جهانی و بازی حساس برزیل برابر آلمان باشد.

شکستگی یکی از مهره های کمر که به دلیل ضربه وحشیانه زونیگا مدافع کلمبیا در بازی مرحله یک چهارم حاصل شد سبب شده تا پزشکان 6 هفته استراحت مطلق را برای نیمار تجویز کنند.

نیمار روز گذشته برای آخرین بار در تمرینات برزیل حاضر شد تا با هم تیمی هایش وداع کند. حضور نیمار با ویلچر در تمرینات برزیل با استقبال گرم و گسترده بازیکنان برزیل همراه شد و همه انها اعلام کردند که برای کسب قهرمانی مصمم هستند تا آن را به نیمار تقدیم کنند.

نیمار در نخستین گفت‌وگویی که بعد از آسیب دیدگی‌اش انجام داد تاکید کرد که هم تیمی‌هایش جای خالی او را به خوبی پر خواهند کرد و جام جهانی را در غیاب او بالای سر خواهند برد: می‌خواهم از همه دوستداران فوتبال که در این چند ساعت نگران من بودند تشکر کنم. درست است که من جام جهانی را از دست داده‌ام اما اطمینان دارم که هم تیمی‌هایم جای خالی من را پر خواهند کرد و جام جهانی را بالای سر خواهند برد. رویای من قهرمانی در جام جهانی بود و امیدوارم که برزیل به قهرمانی برسد.

او البته سعی کرد به هم تیمی هایش نیز روحیه بدهد: رویای من هنوز تمام نشده است. چه بسا رویای بازی کردن تمام شده باشد، اما رویای قهرمانی هنوز تمام نشده است. اطمینان دارم که هم تیمی‌هایم برای برآورده شدن این رویای من دست به هر کاری خواهند زد. من به آنها اطمینان دارم.

مهاجم 22 ساله برزیل که بغض گلوی او را گرفته بود در پایان سخنان خود گفت: رویای حضور در فینال جام جهانی را داشتم اما این بار این رویا برآورده نشد. امیدوارم روزی بتوانم در فینال جام جهانی بازی کنم و برای تیم ملی کشورم افتخار کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز