جام جهانی بیستم

آزارد: تجربه تنها تفاوت ما و آرژانتین بود

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۱۳۹
آزارد: تجربه تنها تفاوت ما و آرژانتین بود
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: به عملکردمان در این تورنمنت افتخار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1-صفر از آرژانتین شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد. ادن آزارد هافبک اما اعتقاد دارد تفاوت بلژیک و آرژانتین در این بازی تنها تجربه بیشتر بود. آرژانتینی ها موقعیت‌های زیادی نداشتند ولی از تجربه خود به خوبی استفاده کردند.

آزارد در این باره گفت: آرژانتین موقعیت‌های زیادی نداشت ولی ما مرتکب یک اشتباه شدیم و تاوانش را هم پس دادیم. در واقع بلژیک توسط یک حریف قدرتمند از گردونه رقابت‌ها حذف شد. آنها بر خلاف ما به انجام چنین بازی‌هایی عادت داشتند و از تجربه خود به خوبی استفاده کردند.

هافبک بلژیک افزود: اگر بازی خودمان را انجام داده بودیم، می‌توانستیم مقابل آرژانتینی‌ها به دستاورد بیشتری برسیم. به نظرم در این بازی نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم. البته آنها تجربه حضور خیلی بیشتری نسبت به ما در این تورنمنت داشتند. در حقیقت تفاوت ما و آرژانتین در تجربه بود.

آزارد اشاره ای به بازی ضعیف خودش نیز داشت: شخصاً باور دارم می‌توانستم مقابل آرژانتین بهتر بازی کرده و به تیم بیشتر کمک کنم. به هر حال تیم بلژیک دچار خستگی شده بود و در آخرین بازی خودش انرژی زیادی گذاشت.

وی از آینده تیمش هم صحبت کرد: با وجود شکست مقابل آلبی‌سلسته می‌توانیم به عملکردمان در این تورنمنت افتخار کنیم. ما باید برای آینده از تجربه حضور در این مسابقات نهایت استفاده را ببریم. البته برای این منظور نیاز به زمان داریم تا به مرور بتوانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم. تجربه‌ای که از حضور در جام بیستم در برزیل کسب کردیم می‌تواند توشه ما در تورنمنت‌هایی باشد که در آینده‌ در آنها شرکت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز