جام جهانی بیستم

روبن: باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۰۱۱۵۶
روبن: باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم
مهاجم تیم ملی فوتبال هلند گفت: سزاوار برد مقابل کاستاریکا بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هلند در یک ماراتن نفسگیر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی توانست در ضربات پنالتی کاستاریکا را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی برسد.

آرین روبن مهاجم کلیدی هلند یکی از بازیکنان کلیدی نارنجی ها بود که در ضربات پنالتی، ضربه خود را نیز گل کرد.

روبن درباره این پیروزی اظهار داشت: واقعاً سزاوار برد مقابل کاستاریکا بودیم و این مسئله را در جریان بازی نشان دادیم. ما صاحب موقعیت‌های خیلی زیادی شدیم اما هرچه زدیم یا به در بسته خورد یا توسط دروازه‌بان تیم حریف مهار شد یا اینکه به تیر دروازه‌ها اصابت کرد.

وی اشاره کرد که هلند تمرین ضربات پنالتی داشته: روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم و می‌دانستیم احتمال زیادی دارد بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. برای این بخش‌ها برنامه داشتیم با این حال جنگیدیم که در جریان بازی نتیجه را به سود خود کنیم.

هافبک کلیدی هلند اشاره ای همه به درخشش تیم کرول داشت: کرول یکبار دیگر نشان داد چه قابلیت بالایی دارد تک تک اعضای تیم ملی در کنار هواداران از این بابت از او کمال تشکر دارند.

روبن در پایان گفت: با این بازی یک بار دیگر مشخص شد روحیه تیمی هلند بسیار بالا است و با این ویژگی ما تقریباً تا روز پایانی جام جهانی باقی خواهیم ماند. خوشحالم برنده بازی طولانی با کاستاریکا شدیم و یک قدم به پیکار نهایی جام جهانی نزدیک‌تر شدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز