مورینیو: نقل‌وانتقالات برای چلسی تمام شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۶:۱۴
کد خبر: ۲۰۴۸۱۲
مورینیو: نقل‌وانتقالات برای چلسی تمام شد
خوزه مورینیو در صحبت‌هایی عنوان کرد که فصل نقل‌وانتقالات برای چلسی به پایان رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، از حدود 2 ماه گذشته 3 نام به چلسی لینک شده بود، فیلیپه، فابرگاس و کلستا. آبی ها با خرید فیلیپه، حالا هر سه بازیکن را رسما به خدمت گرفته اند و مورینیو تایید کرد که کار چلسی در نقل و انتقالات تمام شده است.

مورینیو در مصاحبه ای گفت:"با فابرگاس 20 دقیقه حرف زدم. فکر کنم واقعا دلش می خواست به چلسی بیاید. همانطور که می دانید آرسنال یک آپشن داشت که می توانست از آن استفاده کند، ولی من فکر می کنم فابرگاس نمی خواست چنین اتفاقی بیفتد."

"به نظرم فابرگاس خیلی خیلی با جهت بازی ما تطابق داشت، پس کار من ساده بود، 20 دقیقه با او حرف زدم."

خوزه در ستایش از چلسی گفت:"باید بگویم که باشگاه من کار فوق العاده ای کرد، نه فقط به خاطر خرید بازیکنان، چون تقریبا یک رکورد زمانی زدیم."

سپس توضیح داد:"پنجره نقل و انتقالات 31 آگوست بسته می شود و ما در 19 جولای ، نقل و انتقالات را تمام کردیم."

"باشگاه فوق العاده بود، ما اهدافمان را می شناختیم، بازیکنان را می شناختیم و می دانستیم چه باشگاه هایی برای خرید آن ها حمله ور خواهند شد و باشگاه هایشان را هم می شناختیم."

مورینیو گفت:"دقیقا همان چیزی را که می خواستیم گرفتیم، همان چیزی که به آن احتیاج داشتیم. تیمی که الان داریم را خیلی دوست دارم و مشتاقم که فصل آغاز شود. فکر نمی کنم بازیکن بخریم، مارکت باز است، ولی تیمی که داریم دقیقا همان چیزیست که می خواستیم." 

او ادامه داد:"نمی خواهیم تیممان فقط شامل بازیکنانی باشد که ساخته و پرداخته شده اند، می خواهیم 3 یا 4 بازیکن زیر 21 سال به تیم اصلی اضافه کنیم، می خواهیم به پیشرفت این بازیکنان کمک کنیم و از تعادلی که در تیم برقرار است راضی هستیم."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز