رقابت رونالدو و مسی برای کسب کفش طلای اروپا

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۰
رقابت رونالدو و مسی برای کسب کفش طلای اروپا
دو ستاره تیم های فوتبال رئال‌مادرید و بارسلونا جدال سختی با یکدیگر بر سر تصاحب عنوان بهترین گلزن باشگاهی قاره اروپا دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پایان نیم فصل نخست بیشتر لیگ های اروپایی، اکثر تیم ها هم اکنون در استراحت به‌سر می برند و تنها رقابت های لیگ برتر انگلیس و اسکاتلند در حال برگزاری است.

در لیگ های مختلف قاره اروپا "کنی میلر" مهاجم تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند با 21 گل بهترین عملکرد را داشته، اما با توجه به اینکه لیگ اسکاتلند در سطح پایین تری نسبت به ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلیس قرار دارد، تنها 5/31 امتیاز کسب کرده است.

در صدر بهترین گلزنان قاره سبز نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دیده می شود که هر یک با 17 گل زده و 34 امتیاز در رده نخست قرار دارند و میلر در رده سوم ایستاده است.

در رتبه چهارم "ولینگتون" برزیلی از تیم اسپارتاک مسکو با 19 گل و 5/28امتیاز قرار دارد و "تئوفانیس گکاس" از اینتراخت فرانکفورت با 14 گل و 28 امتیاز پنجم است.

"موسی ساو" از لیل فرانسه، "پاپیس سیسه" از فرایبورگ آلمان، دیمیتار برباتوف از منچستریونایتد،کارلوس ته وز از منچسترسیتی و ماریو گومز از بایرن مونیخ نیز مکان های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز