ماسیمو موراتی و اعتماد وی به مربی جوان برزیلی

لئوناردو را برای آزار دادن میلانی ها انتخاب نکردم

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۳
لئوناردو را برای آزار دادن میلانی ها انتخاب نکردم
ماسیمو موراتی مالک باشگاه اینتر عنوان کرد که به‌دلیل اعتماد به لئوناردو، وی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است، نه برای آزار دادن هواداران میلان.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کوریره دلااسپورت، موراتی پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره پیش از تعطیلات نیم فصل و سال جدید لئوناردو برزیلی را که سابقه مربیگری در تیم آث میلان را دارد، به عنوان سرمربی جدید اینتر و جانشین رافائل بنیتز معرفی کرد.

موراتی چند روز پس از این انتخاب خود گفت: فکر می کنم برای هواداران زیبا باشد که با دانستن نام مربی تیم محبوب خود تعطیلات را سپری کنند. به عقیده من این یک هدیه خوب برای هواداران است و البته آنها شایستگی آن را دارند. من سال ها است که لئو را می شناسم و برای وی احترام زیادی قائل هستم. هنگامی که زمان جدایی از بنیتز فرا رسید، او با هیچ تیمی قرارداد نداشت که این باعث می شد ما به راحتی با وی وارد مذاکره و امضای قرارداد شویم.

وی در ادامه افزود: لئوناردو مرد باهوشی است و من این را از اولین ملاقتمان یعنی زمانی که او در میلان یک فوتبالیست بود، متوجه شدم. او فصل گذشته نشان داد که مربی بزرگی است و می تواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. ما برای اینکه هواداران میلان را آزار دهیم و خشمگین کنیم، لئوناردو را انتخاب نکردیم. او مربی مستعدی است و می دانستیم که اینتر می تواند با وی به عناوین زیادی دست پیدا کند. من به لئوناردو اعتماد دارم و خوشحالم که او با ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز