جام ملت‌های آسیا

پوستج‌اوغلو: ترسی از حریفان نداریم

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۷:۲۲
کد خبر: ۲۵۳۶۳۸
پوستج‌اوغلو: ترسی از حریفان نداریم
سرمربی استرالیا به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر عمان پرداخت و آنها را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال استرالیا از تیم هایی است که شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد.

این تیم میزبان این رقابت هاست و در دومین بازی خود هم برابر عمان مقتدرانه ظاهر شد و توانست با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و صعودش را به دور بعد نهایی کند.

استرالیا با این پیروزی 6 امتیازی شد و به همراه کره جنوبی به دور بعد راه یافت. بنابراین بازی سوم دو تیم تشریفاتی است و تنها برای اول و دوم شدن بازی می‌کنند.

آنجلوس پوستج‌اوغلو، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر عمان گفت: نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. در دو دیدار 8 گل به ثمر رسانده‌ایم و این نشان می دهد که خط حمله خوبی داریم. باید اعتراف کنم که در جام ملت‌های آسیا برابر هر تیمی بازی کردن سخت است. هیچ بازی ضعیفی نداریم و باید به تمام تیم‌ها احترام گذاشت.

او گفت: عمان هم بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت. دراین تیم بازیکنان خوبی بازی می کنند و باید به آنها خسته نباشید گفت اما این استرالیا بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی بود.

وی اظهار کرد: به خوبی خود را آماده این رقابت های کرده ایم. اردوهای خوبی داشتیم و الان آماده هستیم. تیمم نقطه ضعفی ندارد تا از آن بترسم اما با این حال به هم تیم ها احترام می گذاریم. در حال ساختن یک تیم خوب برای آینده هستیم و به همه بازیکنان این فرصت را میدهم که توانایی های خود را ثابت کنند. میخواهیم از این گروه صدرنشین شویم و به دور بعد راه یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز