قرمزهای آنفیلد به دنبال جذب سنگربان استرالیا

متیو رایان در لیورپول

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۷:۳۱
کد خبر: ۲۵۵۴۵۷
متیو رایان در لیورپول
مدیران باشگاه لیورپول خواهان جذب متیو رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا و باشگاه بروژ بلژیک هستند.

 به گزارش سرویس ورزشی برنا، جام ملت ها یک بازار خوب برای استعدایاب ها و کارگزاران نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی برای جذب ستاره های درخشان آسیایی است. در همین راستا مدیران باشگاه لیورپول خواهان جذب متیو رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا و باشگاه بروژ بلژیک هستند.

با توجه به عملکرد نسبتا خوب این سنگربان 22 ساله در جام ملت های آسیا و اینکه 2 سال اخیر به عنوان بهترین دروازه بان لیگ بلژیک انتخاب شده است، نظر چند باشگاه اروپایی به ویژه لیورپول را به خود جلب کرده است.

مدیران این باشگاه پرافتخار انگلیس برای تقویت دروازه خود  این دروازه بان جوان را مدنظر دارند و می خواهند او را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند، اما مذاکراتی که با مدیر برنامه های شماره 1 استرالیا انجام دادند حاکی از آن است که وی اگر قصد خروج از باشگاه بلژیکی را داشته باشد در تابستان این کار را انجام خواهد داد و در نیم فصل تیم خود را رها نخواهد کرد.

مدیر برنامه رایان گفت: حضور این سنگربان در لیگ انگلیس بسیار عالی است و به پیشرفت بیشتر او کمک خواهد کرد چرا که این لیگ بی شک یکی از بهترین لیگ های دنیاست و بازیکنان بزرگ و طراز اولی در آن حضور دارند؛اما به هر حال رایان در شرایط فعلی از حضور در بلژیک خوشحال است و باید در آینده روی این پیشنهاد فکر کند.

به هر حال این سنگربان اگر بخواهد به لیورپول برود رقابت سختی با مینیوله بلژیکی خواهد داشت و شاید به این دلیل ازحضور در آنفیلد منصرف شود.

نظر شما