از بازگشت به اردن ناراحتم

ویلکینس: اختلاف ما با ژاپن یک دریا بود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۵۵۶۶۳
ویلکینس: اختلاف ما با ژاپن یک دریا بود
سرمربی تیم ملی اردن گفت: شکست مقابل عراق فرصت ما را کشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ری ویلکینس سرمربی تیم ملی اردن پس از شکست مقابل ژاپن تاکید کرد که ژاپن یک تیم استثنایی است.

ویلکینس پس از شکست دو بر صفر مقابل ژاپن در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: طبیعتا از اینکه فردا به اردن برمی‌گردیم، ناراحت هستم اما مقابل تیمی استثنایی شکست خوردیم. پاس‌کاری آنها و حرکاتشان استثنایی بود و یک دریا فاصله با ما داشت. ما هم باید چنین انگیزه‌ای داشته باشیم که به خوبی بازیکنان ژاپن شویم. ژاپن تیم برتر میدان بود و تنها یک تیم خوب می‌تواند آنها را شکست دهد.

وی ادامه داد: همه‌چیز در بازی با ژاپن خوب بود. آنها دفاع خوب، خط میانی خوب و مهاجمان خوبی دارند. آنها استثنایی کار کردند. در دنیا می‌توانید هر توانایی را کسب کنید اما اگر سخت کار نکنید، هرگز به پیروزی نمی‌رسید. فرصت‌های زیادی نداشتیم و پس گرفتن توپ از آنها کار سختی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن خاطرنشان کرد: سیستم تیم را بین دو نیمه به 4-4-2 تغییر دادیم تا به بازی برگردیم و من فکر کردم برای ما عالی خواهد بود اما گل دیرهنگامی خوردیم که ناامید کننده بود. بازیکنان تلاش کردند تا هر کاری که از آنها خواسته بودم را انجام دهند. از این تجربه لذت بردم. تجربه‌ای درجه یک بود اما همه‌چیز به نظر شاهزاده علی بستگی دارد و من زمانی که به اردن برگردیم با او صحبت می‌کنم.

وی اضافه کرد: انتظارات ما این بود که نتیجه‌ای بهتر از قبل کسب کنیم بنابراین باید به نیمه‌نهایی می‌رسیدیم اما متأسفانه نتوانستیم به این مرحله برسیم. شکست مقابل عراق فرصت ما را کشت. مجبور بودیم در آخرین بازی مقابل ژاپن به میدان برویم و این کار سختی بود. نقطه مثبت شکست فلسطین بود که فرصت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم بیش از پنج گل بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز