میلان ۱-۱ امپولی

روسونری در خانه متوقف شد

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۲:۴۶
کد خبر: ۲۶۲۸۴۰
روسونری در خانه متوقف شد
جدال تیم های یازدهم و پانزدهم جدول سری آ ایتالیا، لحظاتی پیش در سن سیرو با تساوی 1-1 خاتمه یافت.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،امپولی از سه بازی قبلی خود یک برد، یک شکست و یک تساوی به دست آورده بود. میلان نیز پس از شکست هفته گذشته در زمین یوونتوس، برای کسب سه امتیاز خانگی و بالا کشیدن خود در جدول، به مصاف حریف نه چندان مطرحش آمده بود.

میلانی ها در همان دقیقه8، الکس مدافع برزیلی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند و بوکتی به جای وی وارد زمین شد. بازی متعادل پیش می رفت که در دقیقه 10، امپولی اولین خطر جدی بازی را خلق کرد. ضربه مارکو روی از میانه زمین، در حال ورود به دروازه دیگو لوپز بود که با خوش شانسی میلان این توپ وارد دروازه نشد.
در ادامه میلان بازی را در دست گرفت و پس از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، 5 دقیقه مانده به پایان نیمه اول به گل دست یافت. نفوذ منز و پاس خوب او به بوناونتورا باعث شد تا این بازیکن از جناح چپ، ماتیا دسترو را در دهانه دروازه صاحب توپ کند و این مهاجم سابق رم نیز کار راحتی برای باز کردن دروازه امپولی داشت. بدین ترتیب روسونری نیمه اول را با برتری تک گله به رختکن رفت.


در نیمه دوم میلان بیشتر در اندیشه حفظ تک گل خود بود و بازی آرام تری به نسبت نیمه اول شاهد بودیم. امپولی که در صدد جبران گل خورده بود تا دقیقه 60 موفق به خلق موقعیت جدی نشد اما سانتر خطرناک پوچارلی در این لحظه می توانست برای میلانی ها دردرسرساز شود که دیگو لوپز این توپ را دفع کرد.
ده دقیقه بعد سرانجام امپولی به گل تساوی دست یافت.در دقیقه 70 ، سانتر دقیق هیساج درون محوطه جریمه به ماکارونه رسید. این بازیکن که از جانب هیچکدام از مدافعان میلان مهار نشده بود، با یک ضربه سر دروازه میلان را باز کرد تا هواداران اندک حاضر در ورزشگاه، بار دیگر به کسب پیروزی تیم محبوبشان ناامید شوند.

در اواخر بازی، مهمترین اتفاق، اخراج دیگو لوپز بود که برای مهار توپ بازیکن امپولی بیرون از محوطه جریمه از دست خود استفاده کرد و با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. بدین ترتیب این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا میلان همچنان در میانه پایین جدول باقی بماند.
  
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز