اینزاگی: برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به چند برد احتیاج داریم

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۵:۳۶
کد خبر: ۲۶۴۸۰۳
اینزاگی: برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به چند برد احتیاج داریم
سرمربی جوان میلان امیدوار است برد در برابر چزنا، شروعی دوباره برای تیمش باشد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیپو اینزاگی پس از بازی میلان - چزنا که با برد شاگردانش همراه بود، به خبرنگار شبکه اسکای اسپرت ایتالیا گفت:"خوشحالیم اما هنوز کار خاصی انجام نداده ایم. می خواستم امروز با نمایشی خوب و کسب پیروزی، روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند، فکر می کنم این اتفاق رخ داد. مشخصا باید دو یا سه بازی را پشت سر هم ببریم تا بازگردیم اما در هر صورت، شروع خوبی بود."

"بوناونتورا از آن دسته بازیکنانی است که هر مربی می خواهد. هر کجا که وی را بازی دهید، او انجام وظیفه می کند. با خود فکر کردم که برای مالکیت و تعادل بیشتر، استفاده از سه هافبک، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. جک را به عنوان نفر سوم انتخاب کردم، زیرا وی باهوش است و قابلیت های بازی در آنجا را داشت. او گلی زد که مردود شد، یک گل دیگر به ثمر رساند، یک توپ را به تیرک دروازه کوبید و البته به دفاع کمک کرد."

"ما تا پیش از مصدومیت دی یانگ و مونتولیوو، با سه هافبک بازی می کردیم.با بازگشت ریکاردو، دوباره توانستیم به چنین رویکردی برسیم. چرچی می تواند به راحتی نقش مهاجم دوم را بازی کند و هوندا هم در محوطه بازی می کند. در نتیجه ما گزینه های فنی زیادی را در اختیار داریم."

"دسترو به خوبی تمرین می کند و شاید هنوز برای تطبیق با سیستم ما، به کمی زمان نیاز دارد. اگر چه وی هفته گذشته گل زد و من مطمئنم هفته بعد هم می تواند گلزنی کند. وقتی با دسترو قرارداد امضا کردیم، من با پاتزینی کاملا صریح حرف زدم. او نقشش را می داند و برای جایگاه ها، رقابت وجود دارد. من همچنین می دانم پاتزینی خوب تمرین می کند، در شرایط درستی قرار دارد و برای گل زدن زندگی می کند. پس می توان بر روی پاتزینی حساب کرد. بررسی صادقانه ما، به خاطرروابط دو طرفه شکل می گیرد."

"رئیس هیچوقت از من انتقاد نکرده است. او با من خیلی خوب است. از زمانی که روندی منفی داشته ایم، برلوسکونی هر روز به من زنگ زده و من را مطمئن می کند. روز جمعه او ساعت 7:45 صبح زنگ زد و من خواب بودم اما در هر صورت، شنیدن صدای وی همیشه خوب است."
نظر شما