/مقدماتی یورو ۲۰۱۲/

آلمان و انگلیس هم در جمع مدعیان پیروز قرار گرفتند

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۷۴
آلمان و انگلیس هم در جمع مدعیان پیروز قرار گرفتند
دیدارهای مقدماتی جام ملت های اروپا 2012 با پیروزی تیم های انگلیس و آلمان دنبال شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه این رقابت ها که شب گذشته در نقاط مختلف اروپا برگزار شد، تیم های آلمان و انگلیس توانستند با برتری در برابر رقبای خود همچنان در گروهشان صدرنشین باشند.

در گروه نخست رقابت ها آلمان موفق شد با دو گل از کلوزه و دو گل از مولر قزاقستان را در خانه شکست دهد و با کسب 15 امتیاز از 5 بازی صدرنشینی اش را حفظ کند.

در گروه دوم تمامی تیم های مدعی این گروه به امتیاز های برابری دست پیدا کردند. با تساوی بدون گل روسیه در خانه ارمنستان و پیروزی یک بر صفر اسلوواکی مقابل آندورا و همچنین پیروزی 2 بر یک ایرلند دربرابر مقدونیه، سه تیم روسیه، اسلوواکی و ایرلند در گروه دوم همگی 10 امتیازی شدند تا کار در این گروه پیچیده تر از سایر گروه ها شود.

در گروه چهارم بوسنی در دیداری مهم موفق شد با حساب 2-1 رومانی را شکست دهد. ضمن اینکه بلاروس با قبول شکست یک بر صفر از آلبانی در همان رده دوم قرار گرفت.

در گروه ششم گرجستان شگفتی ساز شد و توانست با یک گل کرواسی رده دومی را شکست دهد و خود را در جایگاه سوم گروهی قرار دهد که در آن یونان صدرنشین است.

در گروه هفت انگلیس فاتح دیدار همسایه ها بود. شاگردان فابیو کاپلو موفق شدند در ورزشگاه میلینیوم کاردیف، ولز را با دو گل بنت و لمپارد شکست دهند و در کنار مونته نگرو صدرنشین گروه خود شوند. ضمن اینکه در همین گروه سوییس و بلغارستان به تساوی بدون گل دست یافتند.

در گروه هشت دانمارک و نروژ در دیداری مهم به تساوی 1-1 رسیدند و ایسلند و قبرس هم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این گروه نروژ با 10 امتیاز صدرنشین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز