میلیتو برای ترک بارسا باید خودش تصمیم بگیرد

گواردیولا: بدون جام حذفی بیشتر امتیاز جمع خواهیم کرد

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۲
گواردیولا: بدون جام حذفی بیشتر امتیاز جمع خواهیم کرد
پپ گواردیولا سرمربی تیم بارسلونا عنوان کرد که گابریل میلیتو اگر می خواهد بازی های بیشتری انجام دهد، می تواند این تیم را ترک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه بارسلونا، طی روزها گذشته میلیتو اعلام کرد که می خواهد در نیم فصل دوم به طور قرضی به تیم دیگری برود و از جنووا به عنوان مقصد اصلی خود یاد کرد. با این حال گواردیولا با بیان اینکه با خروج این بازیکن سی ساله مخالفت نخواهد کرد، گفت: او درباره این موضوع با من صحبت نکرده است. زوبی‌زارتا درباره موقعیت وی با من صحبت کرد و خود میلیتو می داند که چه احساسی دارم. بنابراین خودش باید تصمیم بگیرد. تصمیم ها را من و باشگاه می گیریم، اما این موضوع کاملا به خود او باز می گردد. او را درک می کنم، اما باید مطمئن باشد که با خروج وی از بارسا من صدمه ای نخواهم دید بلکه تنها خود گابریل صدمه می بیند. خودم هم فوتبالیست بودم و می دانم اکنون وی چه احساسی دارد.

گواردیولا درباره بازی امشب تیمش در دیدار بارگشت جام حذفی مقابل بیلبائو عنوان کرد: در انتظار یک بازی دشوار و بسته هستیم. این بدان معنا نیست که ما بازی های دیگر را دست کم می گیریم. ابدا این کار را انجام نمی دهیم. اگر اینگونه بودیم تاکنون به این همه دستاورد دست پیدا نمی کردیم. اگر بارسا حذف شود ما زمان بیشتری برای استراحت کردن پیدا می کنیم. این مشکلی ایجاد نمی کند؛ چراکه فصل گذشته بدون جام حذفی توانستیم در لیگ 99امتیاز جمع آوری و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز