توافق همبازی خلعتبری با یک تیم آلمانی

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۸۵
توافق همبازی خلعتبری با یک تیم آلمانی
بازیکن کهنه کار برزیلی تیم الغرافه بیان کرد که می خواهد فوتبالش را در بوندسلیگا به اتمام برساند و به همین دلیل با یک تیم آلمانی برای فصل آینده به توافق رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از بیلد، زی روبرتو که دو روز قبل با تیم الغرافه قطر برای یک فصل بازی در لیگ این کشور به توافق رسیده بود، اکنون از ادامه بازی اش پس از این 9 ماه خبر می دهد. به گفته وی یک تیم آلمانی خواهان او است و به احتمال فراوان با توافقاتی که صورت گرفته، این بازیکن کهنه کار فوتبالش را در آلمان به پایان می برد.

اگرچه پیش بینی می شد که این بازیکن اسبق تیم های لورکوزن و بایرن مونیخ که قراردادش در پایان فصل گذشته با هامبورگ به پایان رسید، آخرین فصل فوتبال را در قطر سپری کند، اما او می گوید می خواهد در جایی که بیشتر عمر فوتبالی اش را سپری کرده، با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

زی روبرتو در مورد توافق با این تیم آلمانی گفت: من پیشنهادهای بزرگی داشتم، اما این یکی بسیار خوب بود و نمی توانستم آن را رد کنم. این آخرین فصل فوتبالم در الغرافه نخواهد بود و تنها 9 ماه آنجا خواهم بود. بنابراین بار دیگر به بوندس لیگا باز می گردم. با یکی از تیم های برتر بوندس لیگا توافق کرده ام، ولی فعلا نمی توانم نام آن را بگویم. وقتی فصل بعد برای آن تیم بازی کردم، همه متوجه آن می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز