هشدار اشلی کول به رقبای چلسی

ما برگشته‌ایم!

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۰۳
ما برگشته‌ایم!
اشلی کول مدافع چلسی به دیگر تیم های مدعی قهرمانی هشدار داد که با جدایی هم‌تیمی هایش از بند مصدومیت، این تیم در حال بازگشت به دوران اوج خود است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از Soccerway.com، این بازیکن ملی پوش با بیان اینکه چلسی درحال بازگشت به روزهای خوب خودش است، گفت: ما در 6 بازی گذشته لیگ ناکام بوده ایم و در تضاد کامل با شرایط مان در ابتدای فصل هستیم، اما اکنون بازیکنان بزرگ تیم از مصدومیت رهایی یافته اند و با آمادگی کامل به تیم برگشته اند که این می تواند ما را به جلو حرکت دهد.

کول در ادامه افزود: هر تیم بزرگی بدون داشتن بازیکنان بزرگش ضربه می خورد و روی کار آن تیم اثرگذار خواهد بود. دیگر بازیکنان ما در مدت اخیر بازی های خوبی انجام دادند، اما همواره نفراتی چون جان تری، فرانک لمپارد و مایکل اسین را در اختیار نداشتیم که اکنون با بازگشت آنها شرایط تیم بهتر خواهد شد. امیدوارم بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: ما حتی در زمانی که خوب بازی می کردیم، خوش شانس نبودیم. با این حال ما همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم. اکنون در رده چهارم قرار داریم و می توانیم به مسیر رقایت بازگردیم و به قهرمانی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز