نتایج نامطلوب سال های اخیر صدای ستاره را هم درآورد

لیونل مسی:کلکسیونی از شکست ها را به دست آورده ایم

۱۳۹۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶:۵۶
کد خبر: ۸۰۴۶۳
لیونل مسی:کلکسیونی از شکست ها را به دست آورده ایم
ستاره تیم ملی آرژانتین از دیگر بازیکنان تیم کشورش خواست برای پایان دادن به ناکامی های چند سال اخیر آلبی‌سلسته تلاش بیشتری داشته باشند.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیونل مسی که در آستانه برگزاری دیدار آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به کشورش سفر کرده، در مصاحبه ای با بیان این مطلب افزود: شکست های پی در پی آرژانتین چندین سال است که رخ می دهد و اکنون زمان آن فرا رسیده است که روند این شکست ها متوقف شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما در سال های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم و در واقع کلکسیونی از شکست ها را به دست آورده ایم. آرزو می کنم که با پیروزی برابر شیلی روند پیروزی های خود را آغاز کنیم.

مسی با اشاره به رده بندی تیم های حاضر در رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای لاتین ادامه داد: مسابقات ما هر لحظه سخت تر می شود؛ زیرا تمامی تیم ها در یک سطح قرار دارند و این مساله وضعیت را پیچیده تر می کند.

ستاره باشگاه بارسلونا با بیان این که مقایسه بازی وی برای تیم ملی آرژانتین با بازی در بارسا کار درستی نیست، گفت: تمام تلاش خود را می کنم تا در تیم ملی نمایش خوبی ارائه دهم. اما موفقیت تیم تنها به من بستگی ندارد و به تمامی اعضای تیم ملی وابسته است، درست همانطور که در بارسلونا اتفاق می افتد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز