گزارش تصویری برنا از اتفاقی که به واقعیت نپیوست

از پله و مارادونا تا مسی و رونالدو؛ ستاره‌هایی که دروازه‌بان نشدند

۱۳۹۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳:۱۴
کد خبر: ۹۷۲۳۶
از پله و مارادونا تا مسی و رونالدو؛ ستاره‌هایی که دروازه‌بان نشدند
بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کسانی بودند که در تمرینات به عنوان دروازه بان نیز فعالیت می‌کردند، اما هرگز در درون دروازه قرار نگرفتند و به خاطر گلزنی‌های‌شان مشهور شدند.
سرویس ورزشی برنا - جعفر جدی

نگاهی به این اسامی بیندازید: دیه گو مارادونا، پله، لیونل مسی، رونالدو لوئیز نازاریو دلیما، یوهان کرایف و رائول گونزالس

این بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال که برخی دیگر توپ نمی زنند، به خاطر گلزنی های فراوان در مسابقات مختلف و درخشش برای تیمشان مشهور شده اند.

پله اسطوره فوتبال برزیل که بهترین گلزن تاریخ جهان محسوب می شود؛ مارادونا که بسیاری او را بالاتر از پله بهترین فوتبالیست قرن می دانند؛ مسی ستاره حال حاضر فوتبال جهان که در 24 سالگی سه بار بهترین بازیکن دنیا شده است؛ رونالدو برزیلی که بهترین گلزن تاریخ جام های جهانی است؛ یوهان کرایف هلندی که سه بار بهترین فوتبالیست جهان شد و رائول گونزالس اسپانیایی که پسر نیک برنابئو لقب گرفته و بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز محسوب می شود.

همانطور که مشاهده می کنید، گلزنی های این بازیکنان دلیل شهرتشان است. اما این نفرات در تمرینات نشان داده اند که استعداد دیگری به نام دروازه بانی نیز دارند که کمتر به آن پرداخته اند. چه بسا اگر این افراد به جای خط حمله در درون دروازه قرار می گرفتند، شاید الان به دلیل درخشش در حفاظت از دروازه تیمشان مشهور می شدند.

در زیر می توانید تصاویر دروازه بانی این بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال جهان را مشاهده کنید:




















نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز