در پیامی صورت گرفت

تقدیر رهبر فرزانه انقلاب از خدمات علمی و قرآنی سركار حاجیه خانم همایونی

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۴۴۹
تقدیر رهبر فرزانه انقلاب از خدمات علمی و قرآنی سركار حاجیه خانم همایونی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مراسم تجلیل از سركار حاجیه خانم همایونی در اصفهان، وی را از مفاخر جامعه‌ی زنان ایران اسلامی دانستند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از دفتر حفظ و نثر آثار رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی به مراسم تجلیل از سركار حاجیه خانم همایونی در اصفهان، وی را از مفاخر جامعه‌ی زنان ایران اسلامی دانستند و تاكید كردند: "حضور تحصیلكردگان معارف دینی و قرآنی در حد ایشان نشان‌دهنده‌ی آمادگی و استعداد زن ایرانی برای پیمودن مدارج عالیه علم و معرفت دینی است."

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سركار حاجیه خانم همایونی جزو مفاخر جامعه‌ی زنان ایران اسلامی است. حضور تحصیلكردگان معارف دینی و قرآنی در حد ایشان نشان‌دهنده‌ی آمادگی و استعداد زن ایرانی برای پیمودن مدارج عالیه علم و معرفت دینی است.

بانوی بزرگوار استاد ایشان مرحومه سركار حاجیه خانم امین در عصر خود آیتی از استعداد و استقامت و ظرفیت‌های بالای ذهنی زنان تحصیلكرده دینی ما بوده است. رحمت خداوند بر ایشان باد. اكنون نیز ادامه‌ی كار آن بانوی بزرگوار بوسیله سركار حاجیه خانم همایونی مایه‌ی خرسندی است و امید است با حضور ایشان به نحو شایسته و كامل در گسترش معارف اسلامی میان بانوان استفاده شود.

سلامتی و طول عمر ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای
19/فروردین/1390

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز