معاون حمل و نقل و ترافیک خبر داد

آغاز ثبت‌نام متقاضیان آرم طرح ترافیک، از فردا

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹
آغاز ثبت‌نام متقاضیان آرم طرح ترافیک، از فردا
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: متقاضیان دریافت مجوز سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک برای سال 90 از فردا، 8 دی، می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس (www.tehran.ir) نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود اقدام کنند.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در چند روزی که بخش ثبت نام آرم طرح ترافیک در سایت شهرداری برای تست و گذراندن مراحل آزمایشی فعال شده بود حدود 4 هزار و 200 نفر نسبت به ثبت نام اقدام کردند که ثبت نام این افراد معتبر بوده و سایر متقاضیان نیز می توانند از فردا با مراجعه به سایت شهرداری تهران نسبت به ثبت نام برای دریافت مجوز طرح ترافیک اقدام کنند.


وی تأکید کرد: برای دریافت مجوز طرح ترافیک داشتن برگه معاینه فنی، عوارض شهرداری و عدم خلافی برای تمام خودروها الزامی است و اطلاعات خودروهایی که مورد معاینی فنی قرار می گیرند از طریق سایت ستاد معاینه فنی و اطلاعات عوارض شهرداری نیز از طریق لینک عوارض قابل کنترل و دسترسی است.


معاون شهردار تهران تصریح کرد: افرادی که عوارض شهرداری را پرداخت نکرده باشند، می توانند این عوارض را به صورت الکترونیک از طریق سایت شهرداری تهران بپردازند و چنانچه در این زمینه بدهی داشته باشند نیز در سایت برایشان مشخص خواهد بود.


وی ادامه داد: افراد حقیقی متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک تنها تا پایان دی ماه برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود فرصت دارند و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


تشکری هاشمی ادامه داد : با توجه به تعداد بالای متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک، افراد واجد شرایط بر اساس امتیاز بندی و پارامترهای مؤثر و ضرورتی که برای استفاده از آرم طرح ترافیک دارند، اولویت بندی می شوند و در نهایت از طریق سایت شهرداری تهران اسامی آنها اعلام خواهد شد.


وی با تأکید براینکه ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت شهرداری تهران و به صورت الکترونیک صورت می گیرد، گفت: پس از اعلام نتایج، افراد واجد شرایط باید به دفاتر خدمات الکترونیک برای ارایه مدارک مراجعه کنند و چنانچه هر یک از مستندات آنها که هنگام ثبت نام اظهار کرده اند درست نباشد، ثبت نام باطل محسوب شده و مجوزی دریافت نخواهند کرد.


تشکری هاشمی خاطر نشان کرد: پس از ثبت نام متقاضیان تا پایان بهمن ماه نسبت به پایش اطلاعات و رتبه بندی اقدام می شود و با اعلام واجدین شرایط تا پیش از پایان سال همه مراحل اخذ مدارک و صدور مجوزهای جدید طرح ترافیک محقق خواهد شد.


وی تأکید کرد: تعداد مجوزهای طرح ترافیک با توجه به معضل آلودگی هوا و ترافیک در شهر، به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت و قیمت های پیشنهادی مجوزها نیز به زودی به شورای اسلامی شهر و دستگاههای ذی ربط برای طی کردن مراحل تصویب ارسال خواهد شد.


تشکری هاشمی در پایان افزود: افراد حقوقی که سهمیه بگیر هستند نیز سهمیه مربوطه‌شان به آنها ابلاغ شده، که اطلاعات آنها به صورت مستقیم دریافت و مجوزهای طرح ترافیک نیز از طریق دفاتر تعیین شده به واحد های سهمیه بگیر تحویل داده خواهد شد. همچنین برای جانبازان، معلولان و بیماران خاص، از طریق نهادهای مربوطه ثبت نام صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز